Lidt ot
Fra : henrik

Dato : 08-03-05 23:20

Måske lidt ot (det handler nu stadig om børn), men lige her:
http://home1.stofanet.dk/hkmk/ findes der da en meget lidt brugt baby
rejsehøjstol og et brugt baby badekar.

venligts
henrik

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 23:32

henrik wrote:

> Måske lidt ot (det handler nu stadig om børn), men lige her:
> http://home1.stofanet.dk/hkmk/ findes der da en meget lidt brugt baby
> rejsehøjstol og et brugt baby badekar.

Og på http://www.usenet.dk kan du læse, hvor du skal placere dine
salgsannoncer ...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-03-05 01:08

> Og på http://www.usenet.dk kan du læse, hvor du skal placere dine
> salgsannoncer ...

Og det behøver Henrik så ikke at læse, da han udemærket selv er klar over at
han er OT. Det skriver han jo selv i starten!

Men jeg byder en skumbanan for varerne...

Emil

Fra : Holst

Dato : 09-03-05 08:52

Emil Jensen [2100] wrote:

> Og det behøver Henrik så ikke at læse, da han udemærket selv er klar over at
> han er OT. Det skriver han jo selv i starten!

Jo da, for så kan han jo læse, hvor han skal placere dem. Blot fordi man
er klar over, at man poster et forkert sted, så betyder det jo ikke, at
man også ved, hvor man burde have postet sit indlæg.

> Men jeg byder en skumbanan for varerne...

Med en ekstra skumbanan overbyder jeg dig :)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-03-05 10:22

> Jo da, for så kan han jo læse, hvor han skal placere dem. Blot fordi man
> er klar over, at man poster et forkert sted, så betyder det jo ikke, at
> man også ved, hvor man burde have postet sit indlæg.

Ok...

> Med en ekstra skumbanan overbyder jeg dig :)

Okay, så byder jeg to skumbananer og en ispind uden is på

Emil

Fra : Holst

Dato : 09-03-05 10:50

Emil Jensen [2100] wrote:

> Okay, så byder jeg to skumbananer og en ispind uden is på

Ja, så bliver jeg vist nødt til at stå af.

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 17-03-05 00:10

Nåååå, sludder må man altså godt fylde dette fora med !?! Jeg har ingen
skumbananer, men hvad med en tube Aloe V.... <:)

Moral er godt; dobbeltmoral er dobbelt så godt; er det Emil Jensens
valgsprog ?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-03-05 00:54

> [...]
> skumbananer, men hvad med en tube Aloe V.... <:)
>
> Moral er godt; dobbeltmoral er dobbelt så godt; er det Emil Jensens

Øh, kan du ikke se ironien i dette her?
En rekvalme kan ikke tages seriøst her. Derfor er buddene ikke seriøse.
Der er oven i købet et smiley efter mit bud...

Never mind, gider ikke alt det netbetjenteri...

Mvh

Emil