Billedkvalitet ?
Fra : Broder Tuck

Dato : 08-03-05 22:09

Hej NG.

Jeg er ganske ny vedr. brugen af hjemmesider og Frontpage og har nu et
problem.

Når jeg bruger et billede (BMP) og vil skrive en tekst i billedet og lave
den tekst til et hyberlink, siger programmet at den vil lave billedet om
til
gif. Dette medfører en væsentlig forringelse at billedekvaliteten. Hvordan
løses dette problem ??
Det er Frontpage 2000

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-03-05 22:19

> [...]
> til
> gif. Dette medfører en væsentlig forringelse at billedekvaliteten. Hvordan

Lav billedet om til jpg format før du bruger frontpage. Det skulle virke?

Emil