Firefox kan ikke vise?
Fra : jane

Dato : 08-03-05 14:31

Hvorfor kan Firefox ikke vise priserne, på internet, fra "Dansk Kabel Tv"
her?
http://www.dk-tv.dk/Default.asp?ID=55

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-05 15:05

jane skrev:

> Hvorfor kan Firefox ikke vise priserne, på internet, fra "Dansk Kabel Tv"
> her?
> http://www.dk-tv.dk/Default.asp?ID=55

Det er et javascript der ikke fungerer ordentligt. Hvis man slår
javascript fra, vises siden fint.

Send evt. en mail til firmaet og bed dem om at få rettet siden.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : BJ Denmark

Dato : 09-03-05 10:03

jane wrote:
> Hvorfor kan Firefox ikke vise priserne, på internet, fra "Dansk Kabel
> Tv" her?
> http://www.dk-tv.dk/Default.asp?ID=55

Sider med
Firefox 1.0.1 DK med Sun Java, AdBlock og Tab-plugin.

Ingen problemer med at se siden.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
for nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-03-05 12:16

BJ Denmark skrev:

> Sider med
> Firefox 1.0.1 DK med Sun Java, AdBlock og Tab-plugin.
>
> Ingen problemer med at se siden.

Mærkeligt. Jeg har samme konfiguration (minus tab-plugin, men det bør
ikke betyde noget). Siden vises o.k. indtil den er færdigloadet -
hvorefter indholdsfeltet klapper sammen (undersøger man det nærmere
viser det sig at div-elementet med indholdet (DwContentCell) får den
beregnede bredde 0.

Hvis jeg åbner "Edit CSS" i sidebar'en, bliver indholdet dog vist med
det samme - selv om jeg ikke ændrer noget som helst. Ganske mærkeligt.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : BJ Denmark

Dato : 09-03-05 16:55

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> BJ Denmark skrev:
>
> Hvis jeg åbner "Edit CSS" i sidebar'en, bliver indholdet dog vist med
> det samme - selv om jeg ikke ændrer noget som helst. Ganske mærkeligt.

Spookey...