Status rapporter på SE 630
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 12:01

Hejsa

Er det ikke muligt at gemme staus rapporter på en Sony Ericsson 630
over om en sms er modtaget eller ej?

/jesper

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 13:02

<Jesper Hansen> wrote in message
> Hejsa
>
> Er det ikke muligt at gemme staus rapporter på en Sony Ericsson 630
> over om en sms er modtaget eller ej?
>
> /jesper

Hej

Beskeder>Tekst>Indstillinger>Statusrapport> Til

Håber det var det du søgte.

Hilsen Ditte

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 14:19

On Tue, 8 Mar 2005 13:02:14 +0100, Ditte wrote:

>Beskeder>Tekst>Indstillinger>Statusrapport> Til
>
>Håber det var det du søgte.

Ikke helt, fordi status rapporterne bliver ikke gemt. Der kommer en
besked når en sms er modtaget, men de bliver ikke gemt som på min
gamle Nokia.

Mvh
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 16:18

> Ikke helt, fordi status rapporterne bliver ikke gemt. Der kommer en
> besked når en sms er modtaget, men de bliver ikke gemt som på min
> [...]

Hej igen

Under gemte poster kan du se, om beskeden er sendt eller ej. Der vil være et
lille v på konvoluten når den er sendt. Indtil du tømmer denne mappe, kan du
se om beskeden er sendt.
Håber det kan bruges.

Hilsen Ditte

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 19:36

On Tue, 8 Mar 2005 16:17:30 +0100, Ditte wrote:

> [...]
>lille v på konvoluten når den er sendt. Indtil du tømmer denne mappe, kan du

Ja det er lidt den rigtige vej - men jeg kan åbenbart ikke se nogen
steder om modtageren har fået sms'en eller ej

Eller tak for hjælpen.

Mvh
Jesper

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-03-05 21:44

Jesper Hansen wrote:

> Ja det er lidt den rigtige vej - men jeg kan åbenbart ikke se nogen
> steder om modtageren har fået sms'en eller ej

Jo, det Ditte mente var, at det lille "v" eller flueben om man vil,
først kommer på "rapporten" når den er modtaget. Du kan også klikke
"mere" -Status og læse om den er modtaget.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 18:17

On Tue, 08 Mar 2005 21:43:44 +0100, Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

>Jo, det Ditte mente var, at det lille "v" eller flueben om man vil,
>først kommer på "rapporten" når den er modtaget. Du kan også klikke
>"mere" -Status og læse om den er modtaget.

Det blev straks bedre med brillerne på Tak til jer begge og
undskyld til Ditte fordi jeg fattede minus af hvad hun mente...

/jesper

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 18:25

> Det blev straks bedre med brillerne på Tak til jer begge og
> undskyld til Ditte fordi jeg fattede minus af hvad hun mente...
>
> /jesper

He he

Bare iorden. Kunne jo være jeg bare ikke kunne formulere mig.

Hilsen Ditte