Beocom 3
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 08:24

hej
kan man lave en isdn tlf. om til alm. tlf.
Jeg har ikke brug for isdn længere men jeg er ikke meget for at slippe min
Beocom3, jeg har ikke set nogen alm. tlf. som kommer
på højde med den

Ole

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 08-03-05 08:58

lina <linsnabelalarsen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har ikke brug for isdn længere men jeg er ikke meget for at slippe min
> Beocom3, jeg har ikke set nogen alm. tlf. som kommer

Nej, det kan man ikke. En stor del af telefonens lækkerhed har jo også
med ISDN-funktionerne at gøre. Jeg ville beholde den med glæde. Selv om
ISDN koster ekstra, synes jeg stadig der er fordele ved det, hvis man
blot har to håndsæt. Fx. kan jeg se, hvem der 'banker på' og evt. lade
vedkommende tale til telefonsvareren.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 08-03-05 11:46

> kan man lave en isdn tlf. om til alm. tlf.

Nej.

Leo Havmøller.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-03-05 00:31

Prøv at se om du kan bytte med een med en analog B&O telefon via Den blå
avis eller gul og gratis. Eller prøv en af markedsgrupperne

/FL