live Linux på PC UDEN HD
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 07:27

der er nogle der har snakekt om en liv linux CD som ikke instaler noget
....... så var det jeg tængte :

Er der en af dem der kan køre i en PC hvor der INGEN HD er og stadig få
kontat med internet og net printer ???

Hvad vil i anbefale og har i nogle gode link ?
(Jeg her ikke noget imod at download flere for at teste ..... en CD koster
kun 1,5Kr)

På forhånd tak ...... denne tak gælder også mit andet spørsmål i forrige
mail

Fra : Steen Suder

Dato : 08-03-05 08:05

"Kai LJ. Rasmussen" <kai(/snabel a/)abou(/pungt/)dk> wrote:

> [...]
>
> Hvad vil i anbefale og har i nogle gode link ?
> (Jeg her ikke noget imod at download flere for at teste ..... en CD

MandrakeMove, Knoppix, Dappix (Knoppix på dansk) m.fl.

--
Steen Suder

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-03-05 11:14

Kai LJ. Rasmussen wrote:
> [...]
> kun 1,5Kr)
>
> På forhånd tak ...... denne tak gælder også mit andet spørsmål i forrige

prøv mepis, den er sku nem.

--
Hilsen Mikkel Lund

http://aausatii.aau.dk