Gæstebog i fp2003
Fra : NS-Genie©

Dato : 07-03-05 15:59

Hej NG

Jeg har tilføjet en gæstebog til min side(standard fra fp2003)
www.ns-genie.dk/guestbook.htm
Som man kan se skriver den dato og tid og så skriver den remote user...

Kan man ikke fjerne den der hedder remote user, så den ikke kommer til at
stå der og kan det lade sig gøre at tilføje to felter, der hedder Navn og
Email, således at de også bliver sende videre til guestlog.htm???

-Thomas

Fra : Birgitte

Dato : 09-03-05 09:45

"NS-Genie©" <genieNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stå der og kan det lade sig gøre at tilføje to felter, der hedder Navn og
> Email, således at de også bliver sende videre til guestlog.htm???

Hejsa ,
du går bare ind i kilden og fjerner "remote user"

for at lave ekstra felter , klikker du på insæt/formular /tekstboks

--
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

Fra : NS-Genie©

Dato : 09-03-05 15:52

"Birgitte" <bwh@NOSPAMFORMEPLEASEos.dk> skrev i en meddelelse

> "NS-Genie©" <genieNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa ,
> du går bare ind i kilden og fjerner "remote user"
>
> for at lave ekstra felter , klikker du på insæt/formular /tekstboks

Super tak for det, troede bare ikke de ekstra felter automatisk kom med i
guestlog.htm filen, men det gjorde de. Nu har jeg kun et problem med den
gæstebog.
De nyeste indlæg kommer til at stå nederst, kan man ikke lave det om, så de
står øverst???

-Thomas

Fra : Birgitte

Dato : 09-03-05 17:27

> [...]
Nu har jeg kun et problem med den
> gæstebog.
> De nyeste indlæg kommer til at stå nederst, kan man ikke lave det om, så

hejsa det er også nemt nok, højreklik på knappen send formular
indstillinger formular / tryk på knappen indstilliner så kommer der ny rude
op / på den er der mulighed for at fravælge nyeste resultat sidst, tryk ok ,
og så skulle det også virke
MVH
--
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

Fra : NS-Genie©

Dato : 09-03-05 22:05

> [...]
> indstillinger formular / tryk på knappen indstilliner så kommer der ny
> rude op / på den er der mulighed for at fravælge nyeste resultat sidst,

Fantastisk hvad man ikke kan se når man skal bruge det, havde været derinde
og kigge flere gange, men du havde ret og det virker som det skal nu.

Tusind tak for hjælpen.

-Thomas

Fra : Niels Larsen-Ledet

Dato : 09-04-05 11:24

Og hvordan får man lige felterne Date og Time til at stå i en enkelt linje over
kommentaren, og gerne helt ude til venstre? Jeg kan rette det for de tidligere
indlæg, men i hvilken fil og hvorhenne retter jeg det for de kommende indlæg?

/Niels

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne