Re:Oscar
Fra : Martin Pedersen

Dato : 07-03-05 11:22

Har "lige" været inde og købe 3 oscar, ved ik hvad de mere heder de er sorte
med brune strejer på, om så mit spørgsmål jeg fik og vide af damen de
sagtens ku gå sammen med sølv molly, men nu har jeg set på dem i et par dage
nu sys de snapper efter de andre fisk hele tiden... hvad gør jeg lige??

og så lige et andet spørgsmål! Jeg har Oscar fisk og sølv molly, 2 maller.
den ene er nu knap 20cm. hvad skal jeg give de forskældige fik og vide
mallen skulle ha bundpiller og de andre bare aml mad..

hvad mener i og hvor tit skal de ha mad..

Håber i kan hjælpe en ny her inde

mvh martin pedersen