Print
Fra : elm

Dato : 07-03-05 10:43

Jeg skal have lavet en lille knap som man kan trykke på og så printe hele
indholdet af siden ud, hvordan gør jeg det i php ?, gerne med et lille
icon...

/elm

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-03-05 10:51

On Mon, 7 Mar 2005 10:43:20 +0100
"elm" <elmmail@gmail.com> wrote:

> Jeg skal have lavet en lille knap som man kan trykke på og så printe
> hele indholdet af siden ud, hvordan gør jeg det i php ?, gerne med et
> lille icon...

bruger javascript, med mindre at printeren er tilsluttet serveren og
ikke den maskine du browser siden fra.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : elm

Dato : 07-03-05 13:20

Hvordan skal man tolke det svar ?

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-03-05 13:25

On Mon, 7 Mar 2005 13:20:27 +0100
"elm" <elmmail@gmail.com> wrote:

> Hvordan skal man tolke det svar ?

ca som det står. med mindre du ønsker at printe fra serverside (altså
printer tilsluttet på serveren) eller at dit program er et ud kører med
php-cli så kan jeg ikke se at php skulle have noget med sagen at gøre.
med javascript derimod kan du kalde print dialogen i browseren og så
på den måde få printet siden ud.

--
Kim Schulz | Want to know more about The Fundanemt CMS. Join the
Geek by nature | users and developers at linuxforum 2005.