wireless internet for 3 måneder - bedste o~
Fra : madsere@gmail.com

Dato : 07-03-05 06:53

Jeg har brug for wireless internet mens jeg besøger gamle Danmark 2-3
måneder her til foråret. Jeg vil være i og mellem Esbjerg (Hjerting)
og København. Hvad muligheder findes der? GPRS, Wifi or Wimax? Jeg
bruger typisk omkring 20-30 MB download/dag så 10Kr/MB løsninger er
ikke interessante.

MVH
Rene

Fra : Anders

Dato : 07-03-05 07:53

Øhhh, måske posteret i den forkerte gruppe !!

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : madsere@gmail.com

Dato : 07-03-05 09:29

Øhhh, det må du undskylde ... hvis ikke dk.teknik.telefoni.mobil er
den rigtige gruppe hvad er så?

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 10:31

Øhhh, det må du undskylde ... hvis ikke dk.teknik.telefoni.mobil er
den rigtige gruppe hvad er så?

Tror at Anders tænker på dk.edb.netvaerk.traadloest fordi du skriver wi-fi,
jeg tror at det er en mobil løsning du søger, og umiddelbart er det
billigste som privat bruger Telmore med 10kr./mb, men måske kan du hente
lidt rabat på et erhvervsabbonnement.

Mvh.

Dannie

Fra : Anders

Dato : 07-03-05 14:02

Præcis.... Det er det jeg mener...

/Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-03-05 16:00

<madsere@gmail.com> wrote in message
> [...]
>og København. Hvad muligheder findes der? GPRS, Wifi or Wimax? Jeg
>bruger typisk omkring 20-30 MB download/dag så 10Kr/MB løsninger er

hvis du skal være opkoblet hele tiden, og ikke kun behøver hotspot, så er
nok den eneste løsning en mobilløsning... Fx 3´s
NetConnect Free for 799,- om måneden for 1gb.... så det passer jo meget
godt, hvis du bruger 30mb om dagen i 30 dage.
Jeg mener også det er inkluderes når man bruger TDCs GPRS net.

Fra : madsere@gmail.com

Dato : 09-03-05 15:49

800 ?!?! av av av, de tar godtnok ved hva? Hvis det er det billigste
må jeg jo leve uden. Surt!

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-03-05 04:11

ma 07 mar 2005 06:53:01a satte sig på en taburet og skrev følgende på et
stykke vådt franskbrød:

> [...]
> og København. Hvad muligheder findes der? GPRS, Wifi or Wimax? Jeg
> bruger typisk omkring 20-30 MB download/dag så 10Kr/MB løsninger er

Nu kommer det jo lidt an på hvad du er på med og om du bevæger dig imens.

Hvis du er på farten med en bærbar computer har 3 en løsning hvor du for
750 kroner om måneden kan hente lige så meget data du orker og kan. Det
er næsten det billigste med de datamængder du nævner. Det kræver du køber
deres datakort som jeg dog ikke ved hvad koster.

Er du mere fastboende kan du have heldet med dig hvis naboen har glemt at
lukke for sit WLAN (WI-FI) så du ubemærket kan smutte på og surfe lidt
for hans regning. Det er selvfølgeligt ulovligt hvis det bliver opdaget
men det gør det jo aldrig (læs sjældent) hvis du bare surfer. JEg
frasiger mig dog alt mit ansvar hvis du bliver knaldet. Men der er mange
steder hvor private glemmer at sætte sikkerhed på deres trådløse netværk
som man uden problemer bare smutter på ug surfer lidt. Det er i sidste
ende op til din egen moral om du vil gøre det.

Du kan også helt lovligt køre hen til en Statoil, en McDonald eller en
Baresso og gøre brug af et af TDCs udmærkede Hotspots hvor du for 40 kr
kan være på i 2 timer. Man kan også betale et lidt højere beløb (mener
det er iomegnen af 400 kr pr måned) og suge alt hvad man lyster fra dem.
Betalingen sker på stedet ved at du går ind på en tilfældig adresse og så
bliver ledt til deres betalingssystem hvor du også kan se de nøjagtige
priser.

GPRS lyder ikke som en mulighed for dig da det er relativt store
datamængder du ønsker at suge.

Steven