Farvelaser multi maskine
Fra : fiktivnavn

Dato : 06-03-05 16:09

Hej alle

Ved I om det er muligt for en økonomisk ramme på 5-10.000,- kr. at finde en
farvelaserprinter, der samtidig er fax, kopimaskine og scanner? altså en
såkaldt multimaskine

Der er mange som blækprintere, men findes de som lasere?

På forhånd tak!

/Carsten

Fra : Hansen

Dato : 06-03-05 17:08

"fiktivnavn" <kanikkebruges@overhovedet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> såkaldt multimaskine
>
> Der er mange som blækprintere, men findes de som lasere?

Næppe.

Fra : Kristian Andersen

Dato : 06-03-05 20:48

> [...]
> en såkaldt multimaskine
>
> Der er mange som blækprintere, men findes de som lasere?

Til nogle farve laserprintere kan man købe et kopi modul, det er en scanner
som tilsluttes printeren direkte så den bliver til en kopimaskine, se f.eks.
http://www.oki.dk/fcgi-bin/public.fcgi?pid=4&cid=117&chid=1&prid=465 , men
om de findes med indbygget fax modem ved jeg ikke.

--
Kristian

Fra : Rander

Dato : 06-03-05 21:12

Sun, 6 Mar 2005 16:09:02 +0100 brugte fiktivnavn 13 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

> [...]
>såkaldt multimaskine
>Der er mange som blækprintere, men findes de som lasere?

Ja, men så er prisen ikke for hvide mennesker...

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Jeg vil ikke have nogen ja-sigere omkring mig. Jeg vil have at hver eneste siger deres mening,
også selv om det koster dem jobbet. (Samuel Goldwyn)

Fra : Carsten Larsen

Dato : 07-03-05 00:35

sagtens, men den er ikke køn, men prisen holder på omkring 5000, men den
ligner noget der i løgn, i mine øjne

mvh Carsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-03-05 01:27

"Carsten Larsen" <gæt@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> sagtens, men den er ikke køn, men prisen holder på omkring 5000, men den
> ligner noget der i løgn, i mine øjne

> mvh Carsten

Den opfylder bare ikke kravet om, at der også skal være fax i den. Uden fax
er der flere muligheder.

Kurt

Fra : Carsten Larsen

Dato : 07-03-05 03:54

undskyld, havde ikke set at du ville have fax også

mvh Carsten

Fra : Snavox

Dato : 14-03-05 12:42

Hej

> [...]
> såkaldt multimaskine
>
> Der er mange som blækprintere, men findes de som lasere?

Dell har en, endda til et godt stykke under 5.000. Men jeg ved ikke, om
kvaliteten er i orden.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Hansen

Dato : 14-03-05 17:36

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> Dell har en, endda til et godt stykke under 5.000. Men jeg ved ikke, om
> kvaliteten er i orden.
>
> Venlig hilsen

Link eller modelnummer, tak.