Leder efter en multifunktions printer - hv~
Fra : Mads Madsen

Dato : 06-03-05 13:28

Hej

Jeg leder efter en multifunktions printer, altså en med

farveprint
copy s/h (+ evt. farve)
fax
evt. scanner (men ikke nødvendigvis)

og helst med mindst fire farvepatroner.

Må ikke være en Brother. (Dem har jeg ikke så gode erfaringer med)

Nogen forslag??

Mvh.
Mads

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-05 08:45

Mads Madsen wrote:
> Jeg leder efter en multifunktions printer, altså en med
> [...]

Hvordan skal udskriften være?
- Fotokvalitet?
- Hvor meget skal der skrives ud / kopieres / faxes altså er det
til privat brug eller til det lille kontor?

Skal der kopieres eller faxes meget er en arkføder jo god at
have og skal der skrives fotos ud, vil 6 farvepatroner nok være
at foretrække.
Du må skrive lidt mere om dit behov.

I den butik jeg arbejder i, har vi rigtig gode erfaringer med Brothers
maskiner - ikke mindst pga. dansk livstids support og de nye MFC
maskiner.
http://www.brother.dk/xls/mfc-210c-410cn-620cn.pdf
(PDF dokument!)

De er små og smarte og udskriften er helt OK.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund