Problemer med password beskyttede sider.
Fra : NS-Genie©

Dato : 06-03-05 02:23

Hej NG

Jeg har en del på min side, som er beskyttet med adgangskode og som er lavet
i fp2003, dog med noget asp sat ind.
Problemet er at når man logger ud, kan man gå tilbage på de beskyttede sider
ved blot at skrive den direkte sti til dem i adressefeltet. Hvordan undgår
jeg det?

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 06-03-05 02:26

"NS-Genie©" <genieNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Problemet er at når man logger ud, kan man gå tilbage på de beskyttede
> sider ved blot at skrive den direkte sti til dem i adressefeltet. Hvordan

Glemte lige et link. www.ns-genie.dk og direkt til en beskyttet side
http://www.ns-genie.dk/billeder.asp
Hvis det er nødvendigt, kan jeg på opfordring lave et midlertidigt login.

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 06-03-05 21:44

> [...]
> http://www.ns-genie.dk/billeder.asp
> Hvis det er nødvendigt, kan jeg på opfordring lave et midlertidigt login.

Jeg har nu postet denne besked i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp da jeg fandt denne gruppe
mere passende.

-Thomas