Fra Excel til "program"
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-05 23:43

Hej.

Kan det lade sig gøre eller vil det stort set være, som at starte forfra,
hvis man har lavet et program i Excel, men ønsker at lave det til et
"rigtigt" program i stedet for.

Dels af hensyn til brugervenlighed og design, men også af hensyn til
beskyttelse af programmet osv.

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 06-03-05 10:27

hej der...

Hans Larsen wrote:

> [...]
> "rigtigt" program i stedet for.
>
> Dels af hensyn til brugervenlighed og design, men også af hensyn til

du kan 'embedde' et excel ark i en form, men om dine data og metoder
bliver beskyttede paa den maade tvivler jeg paa....

der kan dog opstaa problemer med versioner(excel), saa jeg ville nok
lave det fra scratch....

/f

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 00:33

"Finn Bindeballe" <postmaster@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
> [...]

> bliver beskyttede paa den maade tvivler jeg paa....
>
> der kan dog opstaa problemer med versioner(excel), saa jeg ville nok lave

Hmm... okay. Tak for infoen.