Afprøvning af pegefølsom knap
Fra : Søren

Dato : 05-03-05 20:48

Ved afprøvningen af de pegefølsomme knapper til venstre dér hvor knapperne
skal være (den lodrette bane) virker knapperne ikke ved eksemplet. Når jeg
højreklikker for at kontrollere mine hyperlinks kommer der kun et lille
"blop". Når jeg derimod kører over i index og får de to rammesider samtidig
og går over i eksempel virker det hele godt nok. Jeg kan heller ikke uploade
venstre halvdel, idet knapperne viser sig som nogle skygger. Noget kunne
tyde på at hyperlinkene ikke er som de skal være, men jeg kan jo ikke komme
ind og kontrollere dem. Kan det skyldes at hyperlinkene er sat ind, mens
siden var i index. Hvad gør jeg for at løse problemet ?

M.v.h. Søren

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-03-05 21:34

Søren skrev:
> [...]
> ind og kontrollere dem. Kan det skyldes at hyperlinkene er sat ind, mens
> siden var i index. Hvad gør jeg for at løse problemet ?

kom med et link til din side....

--
MVH Lars

Fra : Søren

Dato : 06-03-05 07:22

http://home1.stofanet.dk/tanker

Fra : Søren

Dato : 06-03-05 07:59

"Søren" <olivera8887FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Raaby" <lars.raaby@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://home1.stofanet.dk/tanker

Skal der laves links to steder både i venstre halvdel af rammen, der hvor
knapperne sidder og i index ? I index viser den kun højre halvdel af de to
rammer, men hvorfor vil det hele ikke uploades ?

M.v.h. Søren

Fra : Søren

Dato : 06-03-05 08:38

> [...]
> knapperne sidder og i index ? I index viser den kun højre halvdel af de to
> rammer, men hvorfor vil det hele ikke uploades ?

Når jeg går over i EKSEMPEL tager den ikke den ramme med, hvor knapperne
sidder, men viser kun den højre halvdel. Det gør den såvel i den halvdel af
rammen, som sidder til venstre og i index. Sidderne har tidligere kørt uden
rammeopdeling. Hvordan får jeg den til at vise begge rammeopdelinger i
EKSEMPLET ?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-03-05 13:09

Søren sendte et link:

> http://home1.stofanet.dk/tanker

Da jeg ikke kan finde nogen pegefølsomme knapper på din
hjemmeside tillader jeg mig i stedet at affyre et såkaldt godt
råd - plus to sproglige spørgsmål:

Din lysavis kører flimrende for hurtigt - og er en 'iøjnefaldende
bog' ikke en som falder en i øjnene (altså en man *kan se*) fx i
et boghandlervindue eller på et websted? Mener du ikke
'tankevækkende' eller 'læseværdige' el.lign.?

Mvh.: Jørgen www.grandts.dk