FireFox spørger efter password på sid
Fra : Michael L

Dato : 05-03-05 17:33

Hej

Er der nogen der ved hvorfor min Firefox spørger efter brugernavn og
password 2-5 gange på sider så som computerworld.dk og andre hvor der er
reklamer fra adtech.de på?
Jeg har ikke problemet i IE, men så snart jeg bruger Firefox så spørger
den efter brugernavn og password for hver reklame de vil vise.

Og endnu vigtigere, hvordan får jeg den til at stoppe med det?

Mvh
Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-03-05 22:20

Michael L skrev:

> Og endnu vigtigere, hvordan får jeg den til at stoppe med det?

En mulighed er jo at blokere for reklamer fra Adtech. Det kan
muligvis gøres direkte ved at højreklikke, men ellers kan det i
hvert fald gøres med AdBlock: <http://adblock.mozdev.org/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael L

Dato : 10-03-05 13:22

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> En mulighed er jo at blokere for reklamer fra Adtech. Det kan
> muligvis gøres direkte ved at højreklikke, men ellers kan det i
> hvert fald gøres med AdBlock: <http://adblock.mozdev.org/>

Ja, men det er ikke en ordentlig løsning. Jeg har ikke noget imod
reklamerne, men spørgsmålet er hvorfor jeg bliver bedt om at indtaste
kodeord osv. Det er ikke kunne ved adtech.de - Der er er nogle andre som
også gør det men ikke så mange. Men det er dybt belastende at skulle
annullere de password bokse 10 gange på en enkelt side.

Kan det virkelig passe jeg er den eneste der oplever det?

Mvh
Michael