Playstation Joypad til PC
Fra : K. Petersen

Dato : 05-03-05 12:33

Hej

Jeg mangler en adapter sådan at jeg kan slutte mit
playstation joypad til computeren.

Har set en på nettet engang for lang tid siden, men kan ikke
finde det igen.

Nogen der kan hjælpe ? ?
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Peter

Dato : 05-03-05 13:14

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> skrev i en meddelelse
> [...]
> playstation joypad til computeren.
>
> Har set en på nettet engang for lang tid siden, men kan ikke

Det må vist være sådan noget i denne stil du mener:

Joybox Trio PS2/GC/DC -> PC USB Converter
Med denne multi adapter kan du tilslutte dit PlayStation 1&2, Dreamcast
eller GameCube joypad til PC via USB port. Alle knapper er supporteret for
perfekt kontrol i alle PC spil.
229,00 DKK

Hos http://www.gamebits.dk/shop/

Peter B

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-03-05 14:49

Peter wrote:
> "K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> skrev i en meddelelse

> Det må vist være sådan noget i denne stil du mener:

> Hos http://www.gamebits.dk/shop/

Her er en man kan tilslutte to gamepads til på en gang.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114167

Sådan en har jeg, jeg vil klart anbefale den fremfor ovenstående....mere
for pengene.

Spiller 2-player PC spil og emulatorer i sofaen på mit 27" TV med to
Sony Dualshocks og en lang USB-forlængerledning. Det holder maxx.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : K. Petersen

Dato : 05-03-05 16:09

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> [...]
>
> Spiller 2-player PC spil og emulatorer i sofaen på mit 27" TV med to Sony
> Dualshocks og en lang USB-forlængerledning. Det holder maxx.

Tak for hjælpen til jer begge.

Tror det bliver den fra play.com

Har du bestilt den der Sune ? Hvis ja, hvor meget koster leveringen til DK ?
?

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-03-05 16:31

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:

[Dual PSX-USB]

> Tror det bliver den fra play.com
>
> Har du bestilt den der Sune ? Hvis ja, hvor meget koster leveringen
> til DK ? ?

Uha, det har jeg da glemt alt om for længst. Jeg købte den derfra for et
år siden.

Har de ikke en side hvor du kan læse om 'overseas' eller 'within the EU'
forsendelse derinde?

-Sune

Fra : K. Petersen

Dato : 05-03-05 17:04

> [...]
> år siden.
>
> Har de ikke en side hvor du kan læse om 'overseas' eller 'within the EU'

Ok.

Jeg har bestilt en nu.

Og der stod at det var leveringsfrit.
Så det er godt nok.

Kunne ikke finde noget om priser for levering og sån.

Så må jeg se hvor længe der går før den er i DK.