HTTP-kald uden at redirecte?
Fra : Morten

Dato : 04-03-05 20:52

Hejsa

Er det muligt i et script at "kalde/eksekvere" en URL uden at bruge
response.redirect ?

Uddybet:
Det jeg gerne vil er at lave nogle variabler og så sende dem via et HTTP
kald som dette:
"http://www.minserver.com?var=blabla&var2=blabla"

Men uden at brugeren bliver videresendt til siden ...

Kan man det?

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-03-05 08:33

Morten skrev:

> Er det muligt i et script at "kalde/eksekvere" en URL uden at
> bruge response.redirect ?

Kig på Server.Transfer eller Server.Execute.
--
Jens Gyldenkærne Clausen