Toastmaster!!
Fra : Olesen

Dato : 04-03-05 19:47

Med fare for ikke at ramme fundatsen, vover jeg skindet alligevel.

En meget god ven af mig skal giftes her d. 28 maj og har i den forbindelse
bedt mig være toastmaster, jeg har naturligvis en idè om hvad sådan en
laver, men hvordfan finder jeg ud af hvad der er den rette etikette ?? Hvis
sange skal til først og i hvilken række følge skal gæster tale ? skal der
annonceres talere eller finder folk stille ud af det efter mine henvisninger
??

Hvad er normalen og er der en der kender noget litteratur jeg kan låne.

Mvh

Jens

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-03-05 20:39

Olesen skrev:
> [...]
> ??
>
> Hvad er normalen og er der en der kender noget litteratur jeg kan låne.

Velkommen til *dk.familie.barn*
Her snakker vi om børn og børneopdragelse.
Er du i tvilv om hvilken nyhedsgruppe du skal bruge er du altid
velkommen i nyhedsgruppen *dk.velkommen*

Et hurtig søgning på google kom der følgende frem:
http://www.netbryllup.dk/Traditioner/toastmaster.html

--
MVH Lars
- hvor svært kan det være....

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 04-03-05 20:43

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvisninger ??
>
> Hvad er normalen og er der en der kender noget litteratur jeg kan låne.

Du kan blandt andet prøve at kigge på denne side, der tror jeg, at du måske
kan finde nogen af dine oplysninger.

http://www.festbogen.dk/

God fornøjelse !

Mange hilsner Dorthe

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 06-03-05 16:40

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> skrev i en meddelelse
> Med fare for ikke at ramme fundatsen, vover jeg skindet alligevel.

Hej Jens,

Det kan du hurtigt komme til, der er folk som lever og ånder for at "buste"
nogen i Nyhedsgrupperne...
Men hvad med at kigge i Emma Gad? Der står helt sikkert noget om bryllupper,
og om ikke andet kan du jo komme med et par citater fra bogen..
God fornøjelse,

Pernille