isdn til analog
Fra : lover

Dato : 04-03-05 16:47

Hejsa

Jeg har bestil adsl fra CC men beholder min TDC linie.
Jeg har haft ISDN,men skal have analog for ADSL og er lidt ked af at jeg
kun har en talelinie.
Jeg vil høre om der er mulighed for 2 talelinier igen ?

Håber på svar.

Hilsen Jens

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-03-05 17:58

On Fri, 4 Mar 2005 16:46:53 +0100, "lover" <likeyou2000@1000.com>
wrote:

> [...]
>kun har en talelinie.
>Jeg vil høre om der er mulighed for 2 talelinier igen ?

Du kan sagtens have to analoge telefonerlinier, men det koster. Et
(godt) alternativ er IP-telefoni. Jeg har selv skippet min "rigtige"
fastnetlinie, og bruger nu Musimi.dk (jeg var så heldig, at nå at få
mit telefonnummer med over, inden der blev lukket for porteringer).

Det virker bare - og kan absolut anbefales!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500