Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Årsopgørelse.
Fra : Henrik

Dato : 04-03-05 15:49

Er årsopgørelsen for 2004 blevet sendt ud ?
Jeg skal have et lån og skal derfor sende kopi af den seneste opgørelse, men
kan kun finde 2003.

MVH

Henrik

Fra : Henrik B.

Dato : 04-03-05 15:57

"Henrik" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal have et lån og skal derfor sende kopi af den seneste opgørelse,
> men kan kun finde 2003.

Hvorfor mon?

M.v.h.

Fra : MVN

Dato : 04-03-05 17:44

> Hvorfor mon?

*GG* ja hvorfor mon ?

de beder om din årsopgørelse så mener de den du har,altså 2003,hvad du søgt
om lånet om 1-2 måneder så skulle du aflevere 2004....

i visse tilfælde kan du dog komme ud for at de benægter dig et lån indtil du
har årsopgørelsen for 2004..... men prøv nu bare at gå ned i din bank (eller
hvor det nu er) og aflever 2003,der er 90 % sikkerhed på at de tager den til
sig og giver dig lånet/afslag

Fra : Knud Olsen

Dato : 04-03-05 21:50

"Henrik" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er årsopgørelsen for 2004 blevet sendt ud ?
> Jeg skal have et lån og skal derfor sende kopi af den seneste opgørelse,
> men kan kun finde 2003.

Den 15. marts kan du hente den i din skattemappe R75 på Told&Skats
hjemmesiden, samtidig kan du se en LOG over
alt hvad der er om din person

vh KO