Uorg. Farvepatroner til Cannon PIXMA iP500~
Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-03-05 14:58

Har ikke selv prøvet uorg. patroner endnu, men der skal snart fyldes på.

Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i vil
anbefale?
Det skal ikke være refill.

Mvh Sid

Fra : ha

Dato : 04-03-05 15:23

> Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i
> vil anbefale?

Er billige. Har selv købt til min Pixma i4000, men ikke prøvet dem endnu.

http://www.mcs-data.dk/index_produkter_inkjet_canon.htm

/ha

Fra : Mads

Dato : 04-03-05 15:37

On Fri, 4 Mar 2005 14:57:59 +0100, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

>Har ikke selv prøvet uorg. patroner endnu, men der skal snart fyldes på.
>
>Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i vil
>anbefale?
>Det skal ikke være refill.

Jettec patroner fra England er gode
http://www.inkylink.com/
Prisen er heller ikke dårlig.

Jeg bruger dem selv i min Pixma 4000

mvh Mads

Fra : Kristian

Dato : 04-03-05 16:23

Kan også anbefale www.printerpatroner.dk
Patronerne er OK, og firmaet er både flinke og hurtige.

............og nej, jeg er ikke i familie med nogen i firmaet.

Kristian

Fra : Jakob

Dato : 06-03-05 18:25

In article <nisg219h80jbnuq7q1l3rihddiqa2km54t@4ax.com>,
DeathTo@llSpammers.com says...

> Jettec patroner fra England er gode
> http://www.inkylink.com/

Det var dog en exeptionel uoverskuelig hjemmeside, får du dem sendt fra
UK ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 06-03-05 20:25

On Sun, 6 Mar 2005 18:24:43 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

>Det var dog en exeptionel uoverskuelig hjemmeside, får du dem sendt fra
>UK ??

Ja, webdesign er ikke deres stærke side

Og ja, de sender fra England

Her er patronerne til Canon's Pixma printere
http://aah-haa.com/cgi-bin/inky2/browse.cgi?session=19148741&view=group&group=cannew

mvh Mads

Fra : Jakob

Dato : 06-03-05 23:22

In article <o5mm21900ouufjnvpenbgnm4n9la519dbq@4ax.com>,
DeathTo@llSpammers.com says...

> Og ja, de sender fra England

OK tak skal du have, hvad plejer det at koste i porto for dig, sådan ca.
bare :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 07-03-05 00:48

On Sun, 6 Mar 2005 23:21:47 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

>OK tak skal du have, hvad plejer det at koste i porto for dig, sådan ca.
>bare :0)

Hmm, jeg mener det var et sted i nærheden af 50 kr, men
hæng mig ikke op på det. Det er et par måneder siden og
der er løbet meget sprit i åen siden da.

Men det kunne stadig betale sig. Så meget husker jeg da.

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 07:10

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er løbet meget sprit i åen siden da.
>
> Men det kunne stadig betale sig. Så meget husker jeg da.

Den ka' jeg ikke få til at hænge sammen ??? Refillexperten er da en del
billigere, osse med fragt... 20,- kr

Fra : Mads

Dato : 07-03-05 09:34

On Mon, 7 Mar 2005 07:10:19 +0100, "Ebbe" <es44(at)pc(dot)dk> wrote:

>Den ka' jeg ikke få til at hænge sammen ??? Refillexperten er da en del
>billigere, osse med fragt... 20,- kr

Jamen, så brug du bare Refileksperten,

Jeg vil altså hellere betale en lille smule mere og så få
en ordentlig kvalitet¨fabriksnye blækpatroner, fremfor
nogen brugte der er blevet fyldt op med discountblæk.

Jettec blækpatroner har netop ry for kvalitet og gode
farver.

Derfor . . . . .

mvh Mads

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-03-05 12:57

Mads wrote:
> Jeg vil altså hellere betale en lille smule mere og så få
> en ordentlig kvalitet¨fabriksnye blækpatroner, fremfor
> nogen brugte der er blevet fyldt op med discountblæk.

Øhh - ikke for at blande mig - men refilleksperten sælger altså også
fabriksnye patroner - på samme måde som f..x. www.printmore.dk som jeg
bruger - og kvaliteten er ikke forskellig fra dem, som du køber i England.

Men - ja - man kan spare et par kroner stykket ved at købe dem i England -
så ved store indkøb kan det betale sig selv om portoen er noget højere.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 01:06

> [...]
> nogen brugte der er blevet fyldt op med discountblæk.
>
> Jettec blækpatroner har netop ry for kvalitet og gode

Det er nu osse nye, og altså *ikke* genfyldte patroner jeg har fået fra
Refillexperten. Man skal ikke ta' navnet så bogstaveligt

Men selvfølgelig står det da folk frit for om de vil købe dyrere i andet
land, det var såmænd blot for at gør opmærksom på, at der findes nogle
herhjemme. ( og nu har jeg snart printet en del foto's ud med
tilfredsstillende resultat)

mvh
Ebbe

Fra : Anders Pedersen

Dato : 04-03-05 16:47

On Fri, 4 Mar 2005 14:57:59 +0100, sls(2770) wrote:

> Har ikke selv prøvet uorg. patroner endnu, men der skal snart fyldes på.
>
> Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i vil
> anbefale?
> Det skal ikke være refill.

Vi bruger originale canon patroner i vores ip4000 fra
www.printmore.dk

Jeg bruger selv uorginale patroner fra samme firma i en canon i250
Hvilke patroner jeg har godeerfaringer med

Vi bruger originale patroner i vores ip4000 pågrund af garantien og
printhovdet

Pas på med hvilke patroner du bruger i din ip5000 bruger du de forekere
ryger printhovdet og et koster lige så meget som en ny printer

Med Til patroner fra england og tyskland
vil det først kunne svare sig i store mængder på ca 10 styk eller mere

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 17:42

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Har ikke selv prøvet uorg. patroner endnu, men der skal snart fyldes på.
>
> Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i vil
> [...]

Til min 4000'er har jeg købt patroner her:
http://www.refillexperten.dk/shop/

Fungerer fint, ingen problemer med printhoved, og prisen... 25,- kr stk for
bci-6 kompatible, og 37,- kr for bci-3ebc kompatible.

mvh
Ebbe

Fra : Peter Louby

Dato : 04-03-05 18:02

> [...]
> Har ikke selv prøvet uorg. patroner endnu, men der skal snart fyldes på.
>
> Har i erfaringer med nogle billige fra england eller tyskland som i vil

En anden mulighed omend noget besværlig er at købe via EBAY, men det er
vigtigt at man tjekker om de vil sende til Danmark. Nu kender vi en i
tyskland, som jeg fik dem leveret til, og hun tog dem så med herop.
Jeg gav 23,75 euro (ca.180,- kr) alt incl. for 20 patroner, så hvis man har
den mulighed er det nok noget af det billigste.

Har indtil videre sat en sort og cyan i og de ser ud til at virke fint.

Mvh Louby

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-03-05 10:04

Takker for svarene.