Crossplatforms newsreader
Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 25-05-01 16:03

Hej

Findes der en newsreader der virker i både Linux og Windows som kan "dele"
indstillingerne (altså sådan at de meddelser man læser i det ene OS er læst
i det andet også)? Hvis ikke hvilken newsreader til Windows virker så bedst
i Wine? (Jeg har prøvet Outlook Express, det virker ikke).

Mvh. Jonas

Fra : Jesper Harder

Dato : 25-05-01 16:57

"Jonas Due Vesterheden" <totalnirvana@mailme.dk> writes:

> Findes der en newsreader der virker i både Linux og Windows som kan
> "dele" indstillingerne (altså sådan at de meddelser man læser i det
> ene OS er læst i det andet også)?

Gnus <http://gnus.org>. Jeg har faktisk ikke prøvet at dele mellem
windows og Unix, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle
virke.

> Hvis ikke hvilken newsreader til Windows virker så bedst i Wine?

Jeg tror Agent virker i Wine.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 25-05-01 23:50

On Fri, 25 May 2001 17:02:56 +0200,
Jonas Due Vesterheden <totalnirvana@mailme.dk> wrote:

> [...]
>i det andet også)? Hvis ikke hvilken newsreader til Windows virker så bedst
>i Wine? (Jeg har prøvet Outlook Express, det virker ikke).

slrn (http://space.mit.edu/~davis/slrn.html) fås både til Linux og
Windows. Jeg har ikke prøvet at dele indstillinger, men mon ikke det
virker.

--
Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-05-01 11:36

On Fri, 25 May 2001 17:02:56 +0200, "Jonas Due Vesterheden"
<totalnirvana@mailme.dk> wrote:
>hvis ikke hvilken newsreader til Windows virker så bedst
>i Wine? (Jeg har prøvet Outlook Express, det virker ikke).
Agent virker fint i wine.