USB pen - problem
Fra : .Kody

Dato : 03-03-05 21:15

Hejsa

Jeg har købt en Kingston DataTraveler 2.0 USB pen 256MB
Den fungerede sådan set også fint nok... men

Jeg skulle selvfølgelig lige forbi www.kingston.com hvor jeg fandt
programmet SecureTraveler, som kan paswordbeskytte pennen.
Programmet er godt nok til DataTraveler II Plus udgaven.
Nå men programmet kunne installeres, og jeg formaterede pennen med password,
med en private zone på 100% af den ledige plads.

MEN nu vil windows XP ikke i kontakt med drevet længere. SecureTraveler
programmet siger at jeg skal tilslutte en DataTraveler II pen.
Jeg kan på ingen måde få lov til at formatere den igen...

Har nogen en ide til hvordan jeg får kontakt med pennen ?

..Kody

Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-03-05 22:38

..Kody <kody_fjern_@despammed.com> wrote:

> Har nogen en ide til hvordan jeg får kontakt med pennen ?

Hej
Prøv evt. at putte den i en Mac og se om du kan formatere den den vej.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk