En hund som snefræser :-)
Fra : Søren LH

Dato : 03-03-05 21:00

En hund som snefræser

Jeg syntes ellers det er kanon svært at fotografere sin hund, men idag
lykkedes det mig at få fanget Holly "in action":
http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2005-03-03/index.htm

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 03-03-05 21:49

Søren LH wrote:
> En hund som snefræser

Jeps, sne er sjovt

> Jeg syntes ellers det er kanon svært at fotografere sin hund, men idag
> lykkedes det mig at få fanget Holly "in action":
> http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2005-03-03/index.htm

Kanon billeder
Jeg er ikke enig i at det er svært at tage billeder af hundene,
jeg har lige chekket og jeg har ca 900 digitalfotos af mine.
Det er tit jeg stopper kameraet i lommen på vores ture og
så ender man altid op med et par gode billeder.

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 03-03-05 22:22

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er tit jeg stopper kameraet i lommen på vores ture og
> så ender man altid op med et par gode billeder.

Jeg synes jeg oplever at hunden fræser rundt og leger, men når jeg så tager
cameraet frem og står stille for at forevige det, stiller hunden sig op og
kigger på mig, og leger først videre når jeg bevæger mig igen. Så jeg synes
det er svært at fange hende i leg.
Og så gør digitalcameraets forsinkelse resten for at gøre det rigtig svært,
hvis jeg vil se om jeg kan nå at fange hende inden hun stiller sig op.

Men måske noget mere øvelse kan gøre mester - på begge sider af linsen

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 03-03-05 22:43

> [...]
> Og så gør digitalcameraets forsinkelse resten for at gøre det rigtig
> svært, hvis jeg vil se om jeg kan nå at fange hende inden hun stiller

Du må lærer at blive mere lusket og få et hurtigere camera
Jeg fik mig et Canon Ixus i lommeformat, det fylder som et cigaretpakke
og lukker selv af ind til linsen. Så det er nemt at gå med parat i hånden og
let at stoppe i bukselommen når der ikke er optræk til sjov.
Før havde jeg et langsomt Kodak, der vil jeg give dig ret i at kameraet
gav nogle begrænsninger, det jeg har nu kan jeg næsten fotograferer
med lige så hurtigt som jeg kan trykke på udløseren.

> Men måske noget mere øvelse kan gøre mester - på begge sider af
> linsen

Det hjælper også mig at jeg har 2 hunde, der er naturligvis mere spas
mellem dem end der er i en hund for sig selv.
Der er ikke andet for end at du må få dig en Schæfer mere
Du må se om konen æder det argument

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 09:17

Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:422784c8

> [...]
> gav nogle begrænsninger, det jeg har nu kan jeg næsten fotograferer
> med lige så hurtigt som jeg kan trykke på udløseren.

Hvad har du givet for dit Canon kamera ? Det lyder som et godt kamera.

Vi har et HP-kamera, som jeg er temmelig træt af. Den æder utroligt mange
batterier, der går altid lang tid, fra man klikker til billedet bliver taget
og så er det ikke altid, at alle billederne bliver til noget.
Før det havde vi et Samsung kamera, som faktisk fungerede perfekt, selvom
det kun havde 1.3 megapixels.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 09:52

Buffy wrote:
> Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har du givet for dit Canon kamera ? Det lyder som et godt kamera.

Det er et Canon Ixus 2 på 3.2Mp, det kostede 3500kr for et år siden
jeg tror det kan fåes nu for under 2000kr med ekstra ram kort.
Jeg ville have et i lommeformat sidst, mit Kodak var for klodset at have med rundt.
Og så bliver udvalget noget mindre, det har heller ikke så god zoom som de store,
men det er hurtigt, klart til at tage billeder på 1 sekund og du kan bare knipse løs.

> [...]
> mange batterier, der går altid lang tid, fra man klikker til billedet
> bliver taget og så er det ikke altid, at alle billederne bliver til

Mit Canon kører ret længe på en opladning, det er et specielt opladeligt batteri
der følger med og det lader op på under 1 time.
Overførsel til pc'er er også bare at sætte det medfølgende kabel i USB-porten
og i siden på cameraet, så starter den selv softwaren til at hente billederne.
Det er et camera der kan anbefales hvis man bare vil have noget der er nemt
at arbejde med uden alle mulige features som man først skal lærer.

> Før det havde vi et Samsung kamera, som faktisk fungerede perfekt,
> selvom det kun havde 1.3 megapixels.

Mit gamle 1 Mp Kodak tog såmænd også ganske gode billeder, men det
brugte 15 sekunder på at starte og 5 sekunder mellem hvert billede.
Så er det man ville forvige som regel overstået

/Jens (der ikke arbejder hos Canon)

Fra : Leyna

Dato : 04-03-05 09:52

On Fri, 4 Mar 2005 09:16:32 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

>Vi har et HP-kamera, som jeg er temmelig træt af. Den æder utroligt mange
>batterier, der går altid lang tid, fra man klikker til billedet bliver taget
>og så er det ikke altid, at alle billederne bliver til noget.

Vi er vist lidt OT her, men det lyder grangiveligt som mit camera (HP
735)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 10:08

> Vi er vist lidt OT her, men det lyder grangiveligt som mit camera (HP
> 735)

Jeps, nemlig.
Det er noget værre lort imo. Det kan kun starte op med genopladelige
batterier. Helt alm. nye batterier, kan jeg ikke få det startet op med.
Det mest irreterende er dog, at man kan tage f.eks. 30 billeder og så er det
kun de 20 af dem, der bliver til noget. Har ellers fået det byttet, til et
helt nyt under garantien, men det nye har de samme problemer.
Købte HP fordi vi har gode erfaringer med deres printere, men vores kamera
står helt sikkert til udskiftning....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Leyna

Dato : 04-03-05 15:49

On Fri, 4 Mar 2005 10:08:18 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

>Jeps, nemlig.
>Det er noget værre lort imo. Det kan kun starte op med genopladelige
>batterier. Helt alm. nye batterier, kan jeg ikke få det startet op med.

Det kan køre fint på duracell, men de billige batterier vil det ikke
kendes ved.

>Det mest irreterende er dog, at man kan tage f.eks. 30 billeder og så er det
>kun de 20 af dem, der bliver til noget.

Det har jeg til gengæld overhovedet ikke oplevet. Kun den forbaskede
forsinkelse, der gør at man ind imellem får billeder af noget helt
andet end det man ønskede.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 16:55

> [...]
> og
> let at stoppe i bukselommen når der ikke er optræk til sjov.

Jeg har et Canon S30, det burde være samme teknik som Ixus. Jeg synes nu 1 -
2 sek. forsinkelse er alt for meget til Holly i leg . Jeg får i hvert
fald taget utallige billeder af hundehaler og hunde der kigger væk, for
hvert der bliver godt. Men mit Canon er også 3 år gammelt, de er antagelig
blevet hurtigere siden da. Når der kommer et kamera til en rimelig penge,
hvor billedet bliver taget momentant, skal det nok også skiftes ud.

> [...]
>
> Det hjælper også mig at jeg har 2 hunde, der er naturligvis mere spas
> mellem dem end der er i en hund for sig selv.

Ja, det helt sikkert, enhver anden end mig ville også bedre kunne
fotografere Holly, for problemet er jo også at hun er så kolossalt
førerfokuseret, at hver gang jeg står stille (fx. for at fotografere),
standser hun også op og kigger på mig, som for at sige: "Hvad skal vi nu?"

> Der er ikke andet for end at du må få dig en Schæfer mere
> Du må se om konen æder det argument

Konen er skam meget vild med at få én til, og hun har selv før haft to
schæfere. Mine planer går også i retning af en hund til, men det er mest
fordi jeg vil have en hund jeg kan bruge til træning og konkurrencer. Jeg
vil dog gerne arbejde lidt mere med Holly inden jeg får den nye hund, så jeg
regner med om et års tid. Om det bliver en schæfer er så et andet spørgsmål.

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 18:03

> [...]
> konkurrencer. Jeg vil dog gerne arbejde lidt mere med Holly inden jeg
> får den nye hund, så jeg regner med om et års tid. Om det bliver en

Fornuftig kone du har dig der
Jeg troede at Schæferejere kun ville have Schæfere, jeg har
det indtryk at den race er ret vanedannende.

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 19:20

> Fornuftig kone du har dig der
> Jeg troede at Schæferejere kun ville have Schæfere, jeg har
> det indtryk at den race er ret vanedannende.

Det er klart en dejlig hund, men schæfere har store problemer med helbred og
allergi, og jeg vil frem for alt ikke have en allergihund til. Desuden synes
jeg en schæfer er rigelig mange kg hund. Og så er jeg blevet totalt
fascineret af at se belgiere arbejde, så alt i alt kunne det godt blive en
belgier.

Mvh
Søren

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 19:30

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er klart en dejlig hund, men schæfere har store problemer med helbred
> og allergi, og jeg vil frem for alt ikke have en allergihund til.

Har lige åbnet posten - regning fra dyrlægen (blærebetændelse): 1785.-
Det vil kræve en god økonomi at have to schæfere :-/

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 20:17

Det har jeg hørt fra en del Schæferejere efterhånden, mærkeligt at den
race er så plaget af det.
Så må du få dig en solid blandingshund ligesom mig,
de har aldrig været syge, bortset fra lidt dårlig mave

> Har lige åbnet posten - regning fra dyrlægen (blærebetændelse): 1785.-
> Det vil kræve en god økonomi at have to schæfere :-/

Du har vel en sygeforsikring som tager det værste af regningen.
Hvad var Holly's symptomer på blærebetændelse,
bare så jeg ved hvad jeg skal værer obs på.

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 20:53

> Du har vel en sygeforsikring som tager det værste af regningen.

Jo, den plejer også at dække mellem halvdelen og to trediedele (selvrisiko +
dækker ikke medicinen).

> Hvad var Holly's symptomer på blærebetændelse,
> bare så jeg ved hvad jeg skal værer obs på.

Rød urin om morgenen, det overser du ikke. Det er anden gang hun har haft
det, første gang var symptomet at hun tissede inden døre. Desuden har hun
haft utallige tilfælde af øregangsbetændelse.

Mvh
Søren

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 21:10

> Det har jeg hørt fra en del Schæferejere efterhånden, mærkeligt at den
> race er så plaget af det.

Lad os nu ikke åbne debatten om indavl igen....... :-/

> Så må du få dig en solid blandingshund ligesom mig,
> de har aldrig været syge, bortset fra lidt dårlig mave

Vi kender jo også argumenterne i debatten om racehunde kontra
blandingshunde, for mit vedkommende vejer argumentet for racehund tungest.
Jeg vil være så sikker som muligt på de arbejdsegenskaber og mentale
egenskaber den hund har, som jeg anskaffer. Også opdrætter bliver valgt med
omhu. Og belgiere er ikke meget syge.

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 22:43

> [...]
> mentale egenskaber den hund har, som jeg anskaffer. Også opdrætter
> bliver valgt med omhu. Og belgiere er ikke meget syge.

Det var nu også mere ment som en joke fra min side, det er vist en
skrøne at blandingshunde er sundere end racehunde.
Så er der selvfølgelig racer der er mere plaget af sygdomme end andre,
jeg har da også sygeforsikring på begge mine bastarder,
der kan også hurtigt komme noget med dem ;-(

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 21:18

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse
> Det er klart en dejlig hund, men schæfere har store problemer med helbred
> og allergi, og jeg vil frem for alt ikke have en allergihund til.

Ja, det er desværre det, der umiddelbart er sket for en del af racen...

Dem som bruger hundene seriøst i dag, dvs til brugstræning i PH mv, de køber
primært grå schæfere. De har ikke så store problemer, som den gul/sorte...
Personligt kan jeg dog bedst lide den sort/gule, så jeg springer indkøbet af
schæfer over i denne omgang.

--
/Stoltze
Har du husket at klippe i dit indlæg? Og læst det igennem en ekstra gang?

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 21:52

> [...]
> gul/sorte...
> Personligt kan jeg dog bedst lide den sort/gule, så jeg springer indkøbet

OK, det har jeg ikke tænkt på. Ved et grundigt valg af opdrætter og
vurdering af anvendte forældrehunde må det nok også være muligt at få en
ordentlig schæfer med de egenskaber man ønsker. Der ligger også en del
anerkendte brugsopdrættere i nærheden af hvor jeg bor, så muligheden
foreligger.

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-05 01:08

> [...]
> ordentlig schæfer med de egenskaber man ønsker. Der ligger også en del
> anerkendte brugsopdrættere i nærheden af hvor jeg bor, så muligheden

Jeg stod bare nu og skulle vælge mig en hund. Min kusine træner i PH, og
kunne kun komme med en 2-3 gode kenneler med gul/sorte schæfere.. Så jeg
valgte at sidde over denne gang. Der er så en del i gang omkring avlen, og
mange hunde bliver i dag undersøgt for både hofter, albuer, øjne, mave etc.

Så jeg håber at kunne vælge en gul/sort om nogle år. Forhåbentlig med en
bedre udsigt til et sundt helbred, end i dag...

Fra : Søren LH

Dato : 05-03-05 02:34

> Jeg stod bare nu og skulle vælge mig en hund. Min kusine træner i PH, og
> kunne kun komme med en 2-3 gode kenneler med gul/sorte schæfere..

Kunne du nævne navnene på disse 2-3 gode kenneler?

Mvh
Søren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 22:46

> [...]
> den gul/sorte... Personligt kan jeg dog bedst lide den sort/gule, så
> jeg springer indkøbet af schæfer over i denne omgang.

Hvordan er det så med sorte Schæfere, min Tyson's mor er en sort Schæfer,
en utroligt flot hund i mine øjne

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-05 01:10

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det så med sorte Schæfere, min Tyson's mor er en sort Schæfer,
> en utroligt flot hund i mine øjne

Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg synes den sorte er flot, men går selv
efter den gul/sorte.

Fra : Søren LH

Dato : 05-03-05 02:32

> Hvordan er det så med sorte Schæfere, min Tyson's mor er en sort
Schæfer,
> en utroligt flot hund i mine øjne

Sorte er ud af samme linier som grå - ud af et kuld grå kan der være en
enkelt sort. Men der kan også forekomme sort/gule i grå kuld.

Fra : Pwh

Dato : 05-03-05 08:35

> Sorte er ud af samme linier som grå - ud af et kuld grå kan der være
> en enkelt sort. Men der kan også forekomme sort/gule i grå kuld.
>
> Mvh
> Søren

Tak for oplysningen, jeg har også det indtryk at de sorte ikke
er så almendelige og de hvide bliver jo slet ikke regnet for Schæfere

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-03-05 23:01

On Thu, 3 Mar 2005 22:22:24 +0100, "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk>
wrote:

>Og så gør digitalcameraets forsinkelse resten for at gøre det rigtig svært,
>hvis jeg vil se om jeg kan nå at fange hende inden hun stiller sig op.

Netop forsinkelsen giver en forfærdelig masse fotos af haler. *G*
Eller sådan et som dette her :
http://www.leyna.dk/hans-galleri/hansen13.jpg
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mus

Dato : 03-03-05 23:01

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Ha sådanne billeder kender jeg godt. Hvad laver du der spørger de - man
skulle jo nødig gå glip af noget.

LN

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 08:39

> Netop forsinkelsen giver en forfærdelig masse fotos af haler. *G*

Du er sikker på at det er dit camera der er langsomt

> Eller sådan et som dette her :
> http://www.leyna.dk/hans-galleri/hansen13.jpg

Ha, Tyson kan da se lige så bøvet ud
http://megapixel.dk/vis/billede/169184/3//103_0315.JPG

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 04-03-05 09:48

On Fri, 4 Mar 2005 08:39:29 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Du er sikker på at det er dit camera der er langsomt

Nej, det _er_ langsomt - for langsomt, og det er drønirriterende

>Ha, Tyson kan da se lige så bøvet ud
>http://megapixel.dk/vis/billede/169184/3//103_0315.JPG

Hmmm...hvem har sagt noget om at se bøvet ud? Hansen ser ikke bøvet
ud. Han ligner en frø der er trådt i r*ven, men han ser bestemt ikke
bøvet ud!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 03-03-05 22:59

On Thu, 3 Mar 2005 20:59:36 +0100, "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg syntes ellers det er kanon svært at fotografere sin hund, men idag
>lykkedes det mig at få fanget Holly "in action":

Pragtfulde billeder. Det er næsten som at se Vaks i action!
Vaks spiser også sne, men det er nu mere når jeg lave snebolde. Så
kaster jeg den som enhver anden boldd og Vaks finder den hver gang, og
så æder han den! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-03-05 08:42

Leyna wrote:
> Vaks spiser også sne, men det er nu mere når jeg lave snebolde. Så
> kaster jeg den som enhver anden boldd og Vaks finder den hver gang, og
> så æder han den! *G*

Hvad med snart at begynd at fodre den stakkels hund, du kan da ikke
forlange at Vaks skal leve af sne og blade og hvad han eller kan finde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 04-03-05 09:50

On Fri, 4 Mar 2005 08:41:55 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad med snart at begynd at fodre den stakkels hund, du kan da ikke
>forlange at Vaks skal leve af sne og blade og hvad han eller kan finde

Der er jo masser af sne, og det er gratis, såeh... :-þ
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 04-03-05 12:20

On Fri, 4 Mar 2005 08:41:55 +0100, "Pwh" wrote:
> [...]

Utroligt nok, men så lugter snebolden af dig!

>Hvad med snart at begynd at fodre den stakkels hund,
>du kan da ikke forlange at Vaks skal leve af sne og
>blade og hvad han eller kan finde

Nej, det er ren dyrplageri, hvad den stakkels hund må nøjes med! ;-D

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Leyna

Dato : 04-03-05 15:50

On Fri, 04 Mar 2005 12:19:54 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Utroligt nok, men så lugter snebolden af dig!

Og Vkas mener at jeg er lækker!

>Nej, det er ren dyrplageri, hvad den stakkels hund må nøjes med! ;-D

Ja, han er sørme osse så lille og forsultet!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 16:22

> [...]
> Vaks spiser også sne, men det er nu mere når jeg lave snebolde. Så
> kaster jeg den som enhver anden boldd og Vaks finder den hver gang, og

Det gør Holly også, men endnu bedre er det at kaste dem op i luften, så hun
kan springe op og gribe dem.

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 09:10

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse news:42276e60$0

> En hund som snefræser

LOL, hendes hoved er helt begravet på et af billederne.

Jeg er ved at være godt træt af sne, efter at vi har været temmelig sneet
inde, men hundene hygger sig vist gevaldigt. De har hver deres egen måde, at
geberde sig på :

Assi hopper elegant igennem det hele og tager sig gerne et par mundfulde sne
undervejs. Bibi hopper, forsvinder ( ja, hun er jo lille , kommer frem
igen osv. Fimpe -vores nye lille Puddel, fræser sig igennem sneen og
efterlader en stor hvid sky omkring sig.
De er faktisk ret underholdende at se på.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Søren LH

Dato : 04-03-05 22:04

> Rigtigt gode billeder af en flot hund, men ved gennemsyn af din lille
> video:
> Det halsbånd er da alt for stramt.

Det tror jeg ikke, det er så løst som det kan være, hvis det ikke skal kunne
trækkes over hovedet. Er du sikker på at du ikke misfortolker det du ser på
videoen, for hun har en enorm, løs, hængende halshud. Du kan jo også selv se
at halsbåndet er gledet et godt stykke ned ad halsen og ikke sidder lige bag
hovedet, som det ville hvis det var for stramt, så jeg tror det er som det
skal være.

> Håber da at hun kun har det på når I er ude.

Joda, hun har det kun på når hun er ude.

> Thor

Mvh
Søren

Fra : Thor

Dato : 04-03-05 12:42

Fra : Anette

Dato : 04-03-05 23:34

Søren LH wrote:
> En hund som snefræser

Dejlig tøse, du har.
Min tøs, Philana synes også at det er mægtig gode billeder
Hun stod på bagben med forpoterne på mit skød, da jeg startede din video -
Hold da op et VOV!
din Holly fik, men det var lidt mærkeligt at Holly slet ikke lugtede af
noget

Jeg synes i øvrigt også at det er svært at fotografere hunde ( og andre
dyr), sådan lige nå at fange dem mens de ahr det gode udtryk i hovedet. Vi
har en forbavsende stor mængde " og her kan du se min mås/hale, jeg er på
vej væk"- billeder at både hunde, katte og kanin

/ Anette
www.faarborg.dk/philana

Fra : Søren LH

Dato : 05-03-05 02:39

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> Dejlig tøse, du har.
> Min tøs, Philana synes også at det er mægtig gode billeder

Tak, Philina er sørme også en dejlig uldtot, hun ser vel nok charmerende ud
på billederne

Mvh
Søren

Fra : Pwh

Dato : 05-03-05 08:39

Anette wrote:
> [...]
> hovedet. Vi har en forbavsende stor mængde " og her kan du se min
> mås/hale, jeg er på vej væk"- billeder at både hunde, katte og kanin

En god fidus til at få sjove billeder er også altid at have sit camera
liggende fremme klar til brug, skal det først graves frem af gemmer
og pakkes ud af taske så får hunden bare fokus på det i stedet for

/Jens

Fra : Anette

Dato : 05-03-05 17:20

Pwh wrote:
> En god fidus til at få sjove billeder er også altid at have sit camera
> liggende fremme klar til brug, skal det først graves frem af gemmer
> og pakkes ud af taske så får hunden bare fokus på det i stedet for

Hej Jens
Vi har også kameraet liggende fremme, men du ved - Murphys lov gælder stadig

Når det gode motiv lige er der, ligger kameraet i den anden ende at huset.
( ja ja, løsning = mindre hus

/ Anette

Fra : Pwh

Dato : 05-03-05 18:18

> [...]
> stadig
> Når det gode motiv lige er der, ligger kameraet i den anden ende at

LOL
Ja det kender jeg alt for godt det problem, løsningen er vel flere cameraer
Vi er lige hjemkommet efter en god lang 2 timers tur til Espelunden, der fik
jeg fyret de første 40-50 billeder af, nu må jeg få dem sorteret når batteriet
er ladet op igen. Erfaringen siger mig at jeg beholder ca 15-20%.

/Jens