Har nogen erfaring med internetforretning
Fra : Søren

Dato : 03-03-05 17:35

Jeg skal have en ny vhf og www.offroadstore.co.uk har
SX35 til salg for £150 incl. vatt excl. forsendelse.

--
Venlig hilsen Søren

Fra : Søren Lund

Dato : 03-03-05 10:14

Jeg har kigget på denne her
http://www.onlinemarine.com/cgi-local/SoftCart.exe/online_superstore/electronics/communications/icom_ic_m302_vhf_radio.htm?L+scstore+xsfm4261ff126812+1109881186
til 145$
MVH Søren Lund

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-03-05 18:21

"Søren Lund" <meylundFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev

> til 145$
> MVH Søren Lund

Hvad koster fragten?

Radioen koster kr 821,- dkr, og hvis fragten koster kr 275,- så bliver det
ialt kr 1370,- og dertil skal lægges eventuel told!

Det kan næppe svare sig..

Og hved med CE-mærkning?

Claus

Fra : Søren Lund

Dato : 03-03-05 10:20

Jeg har aldrig handlet hos nedenstående, men generelt er der ingen problemer
med at handle på nettet i udlandet. Jeg har selv købt en del i USA og
bortset fra leveringstiden har jeg kun gode erfaringer. Dog skal man huske
at fortolde sine varer hvis ikke de bliver udtaget i stikprøvekontrol i
tolden. Dog kun hvis det er fra et ikke EU land. Handler du inden for EU har
du betalt told og moms i det EU land du køber varen.

Fra : Niels

Dato : 03-03-05 10:19

Båd og Motor har M-TECH SX35 til kr. 1995,- indtil søndag
hilsen Niels

Fra : Søren

Dato : 04-03-05 02:49

"Niels" <slein55@hotmail.com> wrote in message
> Båd og Motor har M-TECH SX35 til kr. 1995,- indtil søndag

I det nye katalog 2005 "Nautisk Udstyr" side 99
står den til kr. 1995,-. Og det holder vel hele
året. Jeg er dog blevet i tvivl om der
medfølger bøjle. Udover at jeg ikke vil have den
med den røde skærm som på billedet.
Den hos www.offroadstore.co.uk har grøn skærm.
--
Venlig hilsen Søren

Fra : ibber

Dato : 03-03-05 12:54

Ellers se her:
http://www.basspro.com/servlet/catalog.SearchResults

har købt fra dem før de har bare alt

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Henning

Dato : 03-03-05 17:12

On Thu, 3 Mar 2005 08:34:47 -0800, "Søren" <Søren@ingenspam.tak>
wrote:

>Jeg skal have en ny vhf og www.offroadstore.co.uk har
>SX35 til salg for £150 incl. vatt excl. forsendelse.

1716,- dkr. incl forsendelse (to dage).

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henning

Dato : 04-03-05 21:05

On Thu, 03 Mar 2005 17:12:28 +0100, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

>1716,- dkr. incl forsendelse (to dage).

Har lige fået mail - der er fej i det automatiske ordresyste, porto er
ikke 3£ men 24£. Så kan det pludselig ikke betale sig mere
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-03-05 18:45

Jeg prøvede sidste år at samle lidt erfaringer på:
www.maximalt.dk/netbutikker.htm, men det blev aldrig rigtigt til mere. Men
der står da lidt erfaringer.

Men kan det betale sig? På en dansk web shop kan du fx få Furono's 4500 til
1995. Nedenstående ender med forsendelse på 160*11=1760 og så får du måske
et kringlet forløb for at få den til at køre på L1,2 og 3, som er et lokalt
skandinavisk fænomen. For at spare 250 kroner

Jeg køber meget i udlandet, men en VHF ville jeg købe herhjemme. Så er man
sikker på den passer til de "lokale VHF spidsfindigheder"

/Bjarke

Fra : Søren

Dato : 05-03-05 01:25

> Men kan det betale sig? På en dansk web shop kan du fx få Furono's 4500
til
> 1995.

Lyder fornuftigt. Hvilken web shop?
--
Venlig hilsen Søren

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 04-03-05 20:51

http://www.netbaad.com/product.asp?product=462&page=1

Eller er der flere andre til lige under 2000, -

Vhf navicom rt 450 dsc http://www.alttilbaaden.dk/Default.asp?m=26&a=400 og
http://www.netbaad.com/product.asp?product=1202 (OBS: 1600 kr !!)

M-TECH SX35: http://www.baad-motor.dk/product.asp?product=205

Midland VHF Marine Radio Neptune DSC
http://www.shipshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=32_49&products_id=1109

/Bjarke

Fra : Søren

Dato : 08-03-05 16:00

> Men kan det betale sig? På en dansk web shop kan du fx få Furono's 4500
til
> 1995.

Jeg har set at hos www.toplicht.de i Hamburg kan
Furunos Ocean 4500 får for ?190/kr. 1415 plus
forsendelse. Forsendelsen kan vel ikke være ret meget fra Hamburg og radioen
vejer vel ikke særligt meget. Lad os sige ?10 / kr. 85.
hvilket giver ca. kr. 1500.

> Jeg køber meget i udlandet, men en VHF ville jeg købe herhjemme. Så er man
> sikker på den passer til de "lokale VHF spidsfindigheder"

Mon ikke at en tysk vhf også passer til de danske spisfindigheder.
Og Furunos brugsanvisninger har, mig bekendt, vist aldrig været på dansk.

--
Venlig hilsen Søren

Fra : Søren

Dato : 08-03-05 16:06

Jeg kan se at EURO tegnet er forsvundet i mit lille indlæg.
Det skal være hvor der er indsat ? tegn.
--
Venlig hilsen Søren

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-03-05 13:08

"Søren" <Søren@ingenspam.tak> skrev i

> Jeg kan se at EURO tegnet er forsvundet i mit lille indlæg.
> Det skal være hvor der er indsat ? tegn.

Det må vi lære at leve med...

Dette tegnsæt har ikke eurotegn. Man kan sagtens skifte tegnsæt, så det
vises korrekt, men så overholder man ikke de tekniske standarder for
tegnsæt/encoding på usenettet.

FUT dk.admin.netikette

Claus

Fra : Henning

Dato : 08-03-05 15:37

On Tue, 8 Mar 2005 06:59:39 -0800, "Søren" <Søren@ingenspam.tak>
wrote:

>Furunos Ocean 4500

Pas - hvor ser du den henne?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henning

Dato : 08-03-05 22:39

wrote:

> [...]
>forsendelse. Forsendelsen kan vel ikke være ret meget fra Hamburg og radioen
>vejer vel ikke særligt meget. Lad os sige ?10 / kr. 85.

Nu fandt jeg den.
Men laver man en bestilling, er prisen €189,90, der tillægges ikke
porto nogen steder. Indtastes der fiktivt navn, adresse, kortnummer
osv. ryger bestilligen lige igennem. Lidt bekymrende

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henrik Damsgaard

Dato : 08-03-05 17:51

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> wrote in message news:<d07if8$2ca3$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Jeg køber meget i udlandet, men en VHF ville jeg købe herhjemme. Så er man
> sikker på den passer til de "lokale VHF spidsfindigheder"

Hej

Jeg har god erfaring med www.netbaad.com som er en dansk webshop med
gode tilbud. f.eks. Navicom RT-450 til 1600,- med DSC og det hele -
var det noget?

Har lige købt et spritkomfur til langt under markedsprisem

Nogne der ved hvad "risikoen" er ved at købe i USA og ikke fortolde?