Dalslunde, Øster Marie på Bornholm
Fra : Jan Andersen

Dato : 03-03-05 07:00

Jeg havde vidst fået denne efterlysning lagt i den forkerte gruppe!

Opslag om følgende person søges:
Astrid Elisabeth født 4.maj 1904 i Dalslunde, Øster Marie på Bornholm.
Jeg har desværre ikke hendes pigenavn, kun at hun senere blev giftet med
Peder Carl Pedersen fra Rårup.

Alle oplysninger om personen og/eller forældre, søskende etc. søges.

På forhånd tak
Jan Østergaard.

Fra : Hans Ressel

Dato : 03-03-05 19:37