Glucosamin
Fra : Susanne Hansen

Dato : 02-03-05 22:34

Hej nyhedsgruppe
En 10-årig schäfer er blevet noget stivbenet, hvor meget glucosamin skal den
have, og hvor lang tid vil der gå, før man kunne se nogen effekt af
glucosaminen?

Venlig hilsen
Susanne

---

Fra : Anet

Dato : 04-03-05 01:33

"Susanne Hansen" <nosushan@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> have, og hvor lang tid vil der gå, før man kunne se nogen effekt af

(klip)

Prøv vital animin istedet for. Det virker efter små 14 dage. Jeg havde en
hund der var lige til aflivning men nu har den det godt og jeg håber hun kan
leve mange år endnu. Det fórhandles hos Matas.

--
Hilsen

Annette

Fra : qfha

Dato : 04-03-05 15:04

Jeg brugte glukosamin til min nu afdøde gamle hund, som også havde
fået gigt.
Der kommer ret hurtigt en bedring, men først efter 4 måneder slog det
helt igennem, og jeg fik en næsten helt ny hund. Fra han ikke længere
ville gå tur til han selv begyndte sine daglige ture.
Det virker som et mirakelmiddel. Han fik dagligt to piller. Jeg husker
ikke hvormeget disse indeholdt, men man doserer efter vægte ligesom
til et menneske.
Det forlængede helt sikkert hans liv et par år.