Kan jeg trække lyd ud gennem et USB-stik??
Fra : Mads Madsen

Dato : 02-03-05 20:20

½øjs@

Har fået en ny 19" fladskærm som, når jeg er hjemme, bliver koblet
sammen med min bærebare.
På den måde har jeg en større skærm til hjemmearbejdet, hvilket er
fint.
Jeg har også et trådløst tastatur og ditto mus.

Har så fået et lille problem.
Jeg sidder altid og lytter til musik over nettet når jeg arbejder, men
nu klapper jeg jo den bærebare sammen og dermed bliver de små
indbyggede højtalere lukket inde og musikken lyder som noget der
spilles i en æske.

Jeg vil derfor investere i et par højtalere.
Desværre tog jeg ikke højde for at der skulle være indbyggede
højtalere i fladskærmen.

På min bærbare er der ikke en højtalerudgang!!!
....men der er jo nogle USB-stik (også i den nye skærm)

Kan jeg trække lyd ud gennem sådan et stik og findes der
USB-højtalere?

Ja, jeg ved ikke en dyt om det, og der sidder nok nogle og griner i
skægget over sådan et spørgsmål.

Hilsen
Mad-mads

Fra : Kim Hansen

Dato : 02-03-05 20:42

>Kan jeg trække lyd ud gennem sådan et stik og findes der
>USB-højtalere?

Der er noget usb-lyd på www.edbpriser.dk

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-03-05 20:48

Mads Madsen skrev:

> Kan jeg trække lyd ud gennem sådan et stik og findes der
> USB-højtalere?

Der findes skam både USB-højttalere og USB-lydkort.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-05 22:17

Mads Madsen wrote:
> På min bærbare er der ikke en højtalerudgang!!!

Er der ikke udgang til hovedtelefoner?
- Det er der i de fleste bærbare og der kan du sagtens sætte
højttaler til.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Anders F

Dato : 02-03-05 23:28

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Er der ikke udgang til hovedtelefoner?
> - Det er der i de fleste bærbare og der kan du sagtens sætte
> højttaler til.

(aktive - eller meget små

/A