Spørgsmål ang. TComboBox
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 02-03-05 18:00

Jeg har 4 ComboBoxe (Cbx1 til Cbx4), som har lister afhængdige af hinanden,
altså er Cbox4 afhængdig af hvad der er valgt i Cbx3 osv.
Jeg vil gerne lave det sådan, at når et valg er foretaget i Cbx1, ruller
Cbx2 automatisk ned, og man kan foretage sit valg.
Jeg synes imidlertid ikke, at jeg kan finde noget, der kan få en ComboBox
til at rulle ned.
Findes den?

/Kurt

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 02-03-05 20:13

"Kurt Guldbæk" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
> [...]
> ruller Cbx2 automatisk ned, og man kan foretage sit valg.
> Jeg synes imidlertid ikke, at jeg kan finde noget, der kan få en

Cbx2.DroppedDown:=True;

/klaus

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 02-03-05 22:34