Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Moneybookers..
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 16:31

Hej Alle,
er der nogen som har erfaringer med at bruge moneybookers.com???
Jeg skal have overført penge til min moneybookers konto, og prøver gennem
homebankning. Jeg kan ikke finde noget 4 cifret registreringsnummer, som
skal bruges for at overføre. Det kontonummer der står på deres hjemmeside er
kun selve kontoen.

Jeg har skrevet til deres kundeservice for fire dage siden, men de har ikke
svaret endnu, og synes ikke jeg vil til at betale 3 kr. i minuttet for at
ringe til dem..

Er der nogen som har et par gode råd, ud over at få VISA eller andre kort???

Thanx
Peter

Fra : Henning

Dato : 02-03-05 17:49

On Wed, 2 Mar 2005 16:30:37 +0100, "news.stofanet.dk" <blueboy_2000 at
hotmail.com> wrote:

> [...]

>svaret endnu, og synes ikke jeg vil til at betale 3 kr. i minuttet for at

Tja, ovenstående burde vel være erfaringer nok? Forestil dig så du
løber ind i større problemer, hvor er hjælpen så henne?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : N/A

Dato : 03-03-05 15:22

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 15:22

"Tommy S." <noway@no.nix> skrev i en meddelelse

> Hvis det er til en udenlandsk konto du skal overføre pengene er det
> meget normalt at der ikke findes et rigistreringsnr. Prøv i stedet at
> kigge efter et IBAN nr. eller blot indtast deres kontonr. i kontonr
> uden at bruge registreringsnr. Hvordan det lige virker afhænger jo nok
> lidt af hvilken home-banking løsning du anvender.
>
> Men det er da ikke særligt betryggende, at de ikke kan finde ud af at
> svare på en e-mail! :)
> --
> Tommy

Du har helt ret. Det er mildest talt ikke ok, skrev endda til dem igen i går
at det hastede, men det lader ikke til at de tager den slags så tungt... Jeg
har dog fundet en anden løsning, nemlig at spørge i Danske Bank, som er
Moneybookers bankforbindelse i Danmark. Det registreringsnummer som skal
bruges er: 4440

Dermed skulle det kunne køre, og så må kundeservice hos Moneybookers rende
og hoppe for min skyld...
Tak for jeres feedback

Peter

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 03-03-05 23:48

news.stofanet.dk wrote:
> [...]
> bruges er: 4440
>
> Dermed skulle det kunne køre, og så må kundeservice hos Moneybookers rende

Jeg har brugt Moneybookers i et par år og har aldrig haft problemer. Det
er et af de få alternativer der findes til PayPal, hvis man skal handle
internationalt. Det er billigt, og man kan overføre til/fra en national
bankkonto. Det er jo ærgerligt, du er kommet skævt ind på det fra
starten. Jeg har både prøvet at indsætte og hæve penge fra min
Moneybookers konto. Men det er selvfølgelig noget sjusk, hvis de ikke
svarer på e-mails indenfor rimelig tid.

/Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 12:55

"Kjeld Borch Egevang" <keSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starten. Jeg har både prøvet at indsætte og hæve penge fra min
> Moneybookers konto. Men det er selvfølgelig noget sjusk, hvis de ikke

Lyder godt at der ikke er problemer med dem. Kundeservice har ikke svaret
endnu, så jeg er ikke imponeret.
Hvad gør du når du skal indsætte? Har du selv konto i Danske Bank? For
ellers vil man da få samme problem som mig???

Foreløbig venter jeg på at se pengene på min Moneybookers konto. Hvor lang
tid plejer der at gå, ved du det?

Mvh.
Peter

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 04-03-05 14:19

news.stofanet.dk wrote:
> [...]
> ellers vil man da få samme problem som mig???
>
> Foreløbig venter jeg på at se pengene på min Moneybookers konto. Hvor lang

Det er noget tid siden jeg overførte penge til min egen konto. Jeg
loggede ind og trykkede på "upload funds". Så noterede jeg mig
kontonummeret og overførte pengene (gratis) fra Skandiabanken. De havde
vist et andet kontonummer, da jeg overførte penge, for du har ganske ret
i, at de har glemt at anføre registreringsnummeret. Jeg mener ikke, det
var et problem, da jeg brugte det.

Jeg har mest brugt Moneybookers til at modtage penge. Det fungerer også
fint. Det tager et par dage både i den ene og den anden retning.

/Kjeld