Browser IE 6.0
Fra : Erling Nielsen

Dato : 02-03-05 16:15

Hej.
Jeg har et problem som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med.
Jeg vil oprette en annonce på gamle-venner.dk men når jeg forsøger at
oprette annoncen kommer følgende frem:

(Og vil lige tilføje at jeg har alt for lidt forstand på Computere)

Der er opstået en server scriptfejl på serveren!

Der er opstået en scriptfejl, og siden du forsøgte at hente kan derfor ikke
åbnes.

IP : 194.239.206.167
Browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
1.1.4322)
Errorhandler version : 1.08 (build 8-3-2003)

Prøv at reloade siden i din browser - hvis det ikke virker, så kom igen lidt
senere og prøv igen.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 02-03-05 16:36

Erling Nielsen wrote:
[klip]
> Jeg vil oprette en annonce på gamle-venner.dk men når jeg forsøger at
> oprette annoncen kommer følgende frem:
[klip]
> Der er opstået en server scriptfejl på serveren!

Kontakt hellere den ansvarlige for sitet.

Dit subject er heller ikke særligt beskrivende for din posts indhold.

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der

Fra : Casper Bang

Dato : 02-03-05 18:20

> Der er opstået en server scriptfejl på serveren!

Dér har du dit problem :)
Det er på serveren der er et problem - altså ikke noget med din computer at
gøre.
Du kan eventuelt gøre webmasteren af hjemmesiden opmærksom på dit problem.

Fra : Erling Nielsen

Dato : 02-03-05 18:42

Hvorfor kan andre så oprette annoncer ?
Jeg har prøvet hver dag i en uge nu, og kan se der er kommet mange nye
annoncer i den tid.

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:4225f5c0$0$12411$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Casper Bang

Dato : 02-03-05 18:57

> Hvorfor kan andre så oprette annoncer ?
> Jeg har prøvet hver dag i en uge nu, og kan se der er kommet mange nye
> annoncer i den tid.

Deres side har et problem med de data du sender...
Hvad præcist grunden er har jeg ingen anelse om - men fejlen ligger altså på
serveren.