hævet bryster.
Fra : Karina Dahl

Dato : 02-03-05 15:45

hejsa alle sammen.
jeg er ny herinde ,så det er første gang jeg skriver,lidt om os vi har 2
hunde den ene er en bretonog den anden er en pomeranianhun er fra den
30-05-04 jeg har i dag opdaget at hun har hævet bryster,kan det være fordi
at hun skal i løb eller hvad ?
knuz karina

Fra : Søren LH

Dato : 02-03-05 22:48

"Karina Dahl" <chrisdahl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunde den ene er en bretonog den anden er en pomeranianhun er fra den
> 30-05-04 jeg har i dag opdaget at hun har hævet bryster,kan det være fordi

Undskyld jeg spørger dumt, men hedder det bryster på en hund? I gamle dage
hed det da patter, når det drejede sig om dyr. Men forleden talte jeg med en
anden, som også sagde bryster. Jeg undrede mig lidt, men når jeg nu hører
det igen, vil jeg da gerne vide om det er almindeligt at sige sådan, og
måske oven i købet korrekt.....

Mvh
Søren

Fra : x Vuf x

Dato : 02-03-05 22:58

On Wed, 2 Mar 2005 15:44:43 +0100, "Karina Dahl" wrote:

> [...]
>hunde den ene er en bretonog den anden er en pomeranianhun er fra den
>30-05-04 jeg har i dag opdaget at hun har hævet bryster,kan det være fordi

Hvis den anden er en han, er hun nok drægtig!
Ydermere er hun mere end halvvejs!
Ja, det er bare mit bud.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 06-03-05 13:04

> [...]
> hunde den ene er en bretonog den anden er en pomeranianhun er fra den
> 30-05-04 jeg har i dag opdaget at hun har hævet bryster,kan det være fordi

Tja... Enten drægtig, eller falsk drægtig.... Kan der klemmes lidt mælk ud
af patterne ??..

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 06-03-05 19:58

Benny Mortensen 9380 wrote:
> Kan der klemmes lidt
> mælk ud af patterne ??..

Du tænker da heller ikke på andet end at klemme på bryster

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-03-05 11:13

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du tænker da heller ikke på andet end at klemme på bryster
>
> /Jens

Jamen de er så dejligt varme at holde om

M.V.H.....Benny..

Fra : Karina Dahl

Dato : 06-03-05 23:19

hej benny
nej der kan ikke klemmes mælk ud af hendes patter.
karina

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-03-05 11:14

"Karina Dahl" <chrisdahl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> hej benny
> nej der kan ikke klemmes mælk ud af hendes patter.
> karina

Hehh,,, Så skal du måske have " Små søøøøøde hundehvalpe ...

M.V.H.....Benny..