ASP fotoalbum med underside
Fra : Søren Pedersen

Dato : 02-03-05 15:44

Hej

Er der nogle der har et godt fotoalbumscript hvor når man klikker
på billedet, kommer man ind på en ny side som viser billedet og
hvor der er mulighed for at se næste eller forrige billede uden
at man skal gå tilbage til siden med alle thumbs billederne.

Mvh.
Søren Pedersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 02-03-05 18:45

Søren Pedersen skrev:

> [...]
> hvor der er mulighed for at se næste eller forrige billede uden
> at man skal gå tilbage til siden med alle thumbs billederne.

Tag det dog roligt! giv dog folk tid til at arbejde i fred! Du lægger 2
indlæg lige midt i den travleste tid på dagen! Så kan du altså ikke
forvente at folk bare kaster alting fra sig og hjælper dig!

Du kan tage et kig på www.hotscripts.com under ASP og kig under
"scripts and components" der er helt sikkert et eller andet du kan
bruge!

Claus

Fra : Søren Pedersen

Dato : 02-03-05 20:06

Claus Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
>
> Du kan tage et kig på www.hotscripts.com under ASP og kig under
> "scripts and components" der er helt sikkert et eller andet du kan

Ja undskyld, slap lige af. Det var fordi at den ikke havde skrevet det
første indlæg da jeg skrev det en gang mere.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 02-03-05 20:19

Søren Pedersen skrev:

> Ja undskyld, slap lige af. Det var fordi at den ikke havde skrevet det
> første indlæg da jeg skrev det en gang mere.

Det havde den jo så alligevel! bare godt 1 time forinden!

Claus

Fra : Søren Pedersen

Dato : 02-03-05 21:51

Claus Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Det havde den jo så alligevel! bare godt 1 time forinden!
>
> Claus

Jamen den vidste det ikke før jeg havde oprettet indlæg nr. 2