Webspeed, Internet Explorer og Windows 98,~
Fra : Grøndal

Dato : 25-05-01 15:03

Hej

Jeg har lige fået kabel internet (TDC Webspeed 2).
Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke kom på internettet når jeg startede
IE. Jeg skulle nærmest være heldig hvis jeg kom på nettet. Jeg fik at vide
fra en supporter hos TDC, at det var en fejl i Win 98 som gjorde at den ikke
kunne køre sammen med IE, så jeg skulle opgraderer til et nyere styresystem!

Hvad sker der? Nogle gange kommer jeg på, andre gange hakker den og forstår
ikke en skid! Og andre gange kører skidtet helt fint!
Der må da være en patch eller upgradering, eller anden løsning som kan
udbedre dette! Kan det virkelig passe at alle som har IE og Win98 ikke kan
komme på nettet med deres Webspeedinternet?
Hvad sir´ i?

Jeg klager fanme til en eller anden!

Mvh Anders

Fra : Grøndal

Dato : 25-05-01 15:10

Send venligst IKKE direkte til mig, men til NG´en!

Grøndal <grondal@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9elont$56d$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-05-01 15:37

On Fri, 25 May 2001 16:09:32 +0200, "Grøndal" <grondal@oncable.dk>
wrote:

>Send venligst IKKE direkte til mig, men til NG´en!

Det er standard, det behøver du ikke pointere.
Prøv at læse svarene til folk der beder om direkte e-mail? Der er ingen
der vil, undtagen i specielle tilfælde.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 25-05-01 16:59

> [...]

> kunne køre sammen med IE, så jeg skulle opgraderer til et nyere styresystem!

Hviklen version af IE har du?
Hvis du ikke har 5.5, så få fat på den.

--
MVH Jonas

'It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand.
I beat people up.' [Muhammed Ali, 1977]

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-05-01 17:04

Fri, 25 May 2001 16:02:41 +0200, skrev "Grøndal"
<grondal@oncable.dk>:

>Kan det virkelig passe at alle som har IE og Win98 ikke kan
>komme på nettet med deres Webspeedinternet?

Det skulle være mærkeligt at det ikke kan lade sig gøre, prøv at spørg
i news:tele.internet.kabelmodem, det er intern TDCgruppe, så der må du
kunne finde nogen der kender og bruger det eller evt. en klog fra TDC
svarer.

med venlig hilsen
Knud
--