Er fieldset ikke et objekt?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 02-03-05 12:17

Hej NG.

Inspireret af 'select/uselect...' tråden i html gruppen har jeg lavet noget
der virker (det kommer på min side i aften når jeg kommer hjem fra arbejde).
Jeg bruger getElementsByTagName, der kan kaldes på et objekt, f.eks. en div.
Men det virker ikke på et fieldset.
Altså: divID.getElemtsByTagName("input") virker, mens
fieldsetID.getElemtsByTagName("input") ikke virker.
Så vidt jeg kan se på w3.org er både div og fieldset objekter, så hvorfor
virker det ikke på fieldset?

Mvh
Stefan

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 02-03-05 14:02

> [...]
> Men det virker ikke på et fieldset.
> Altså: divID.getElemtsByTagName("input") virker, mens
> fieldsetID.getElemtsByTagName("input") ikke virker.

Jeg fandt ud af det:
var group, elements
group=document.getElementById("fieldsetID");
elements = group.getElementsByTagName("input");

Så virker det pludselig også i FF og Opera

Mvh
Stefan