KAN DU IKKE ÅBNE SIDE I NYT VINDUE - SE HE~
Fra : Martin K. Hansen

Dato : 02-03-05 11:44

Jeg har selv haft dette rigtig irriterende problem, og læst alle mulige
steder for at finde en løsning. Har prøvet en masse forskelligt, MEN DETTE
VIRKEDE HOS MIG:

Klik på "Start"
Klik på "Kør..."
Skriv: regsvr32 mshtml.dll
Klik på "OK"
Du får en meddelelse om at registreringen lykkedes, klik "OK" til dette
Genstart computeren

Så skulle du gerne kunne åbne sider i et nyt vindue igen. Hvis ikke det
virker så skriv lige tilbage, så har jeg måske et par andre løsningsforslag.

Held og lykke !

Martin

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 02-03-05 15:17

Venligst undgå at råbe i subject.

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 17:07

"Martin K. Hansen" <martinkh@it.dk> skrev i en meddelelse

> Så skulle du gerne kunne åbne sider i et nyt vindue igen. Hvis ikke det
> virker så skriv lige tilbage, så har jeg måske et par andre
> løsningsforslag.

Meget godt - men hvilken browser taler vi lige om her?

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 03-03-05 17:30

"CS" <askmeforanaddress> skrev i en meddelelse

> Meget godt - men hvilken browser taler vi lige om her?

Microsoft Internet Explorer 6. Alle tidligere indlæg om det beskrevne
problem, har omhandlet IE.

Martin

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-03-05 23:38

On Thu, 3 Mar 2005 17:29:33 +0100, "Martin K. Hansen" <martinkh@it.dk>
wrote:

>Microsoft Internet Explorer 6. Alle tidligere indlæg om det beskrevne
>problem, har omhandlet IE.

Du kan ikke gå ud fra, at folk har læst dine tidligere indlæg - ikke
når der er tale om en ny tråd.

Du burde slet ikke have oprettet en ny tråd, men blot beskrevet
løsningen på problemet i den eksisterende tråd. Ideen med tråde er jo
netop, at man kan holde lidt samling på tingene.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 04-03-05 20:15

> [...]
> løsningen på problemet i den eksisterende tråd. Ideen med tråde er jo
> netop, at man kan holde lidt samling på tingene.

Jeg mente at når flere siden februar har spurgt til problemet, var det på
sin plads på en tydelig måde at gøre opmærksom på et løsningsforslag der
virker.

Jeg gjorde jo i "subject" tydeligt opmærksom på hvem indlægget var rettet
mod og alle andre kan jo blot lade være med at læse indlægget. Jeg er
overbevist om at dem der har "døjet" med problemet er glade for at få et
løsningsforslag - det ville jeg selv være. Jeg skrev jo kun for at hjælpe
andre i samme situation og så er det faktisk træls blot at få negative svar
fra folk der ikke har andet at tage sig til end at lege internettets
politimænd. Jeg kender udemærket til netikette på usegroups og jeg synes det
er nogle gode retningslinier, men de er ikke lov. Internettet er for ALLE.
Der er ingen der bestemmer og sådan bør og skal det være - ikke ?

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-03-05 21:42

"Martin K. Hansen" <martinkh@it.dk> posting:

>Jeg gjorde jo i "subject" tydeligt opmærksom på hvem indlægget var rettet
>mod og alle andre kan jo blot lade være med at læse indlægget. Jeg er

Det er fint med et råd på et problem, men du burde som minimum have
skrevet, at det var i forhold til IE. Jeg hentede fx tråden, men jeg
er ikke i målgruppen (jeg anvender Opera).

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/opera-ie/

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 04-03-05 22:00

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet, at det var i forhold til IE. Jeg hentede fx tråden, men jeg
> er ikke i målgruppen (jeg anvender Opera).

Ok, jeg gider ikke modargumentere mere - næste gang skal jeg nok huske at
skrive hvilken browser jeg skriver om. Men sig mig lige: Er der nogen der
har oplevet det beskrevne problem i andre browsere end MICROSOFT INTERNET
EXPLORER 6.0

Martin

Fra : Kristian Thy

Dato : 04-03-05 23:01

Martin K. Hansen wrote:
> Jeg kender udemærket til netikette på usegroups og jeg synes det
> er nogle gode retningslinier, men de er ikke lov. Internettet er for ALLE.

Med den holdning du lægger for dagen kan jeg kun anbefale dig at læse
http://usenet.dk/netikette/hardball.html

Followup sat til /dev/null.

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 06-03-05 20:57

"Kristian Thy" <thy@itu.dk> skrev i en meddelelse
ALLE.

> Med den holdning du lægger for dagen kan jeg kun anbefale dig at læse
> http://usenet.dk/netikette/hardball.html

Ja, det bekræfter jo kun at min indstilling er korrekt. Der står jo netop at
netikette er retningslinier og ikke love. Man kan ikke forvente at alle
kender til netikette fra første gang de bruger usegroups og derfor vil der
alligevel ofte dukke indlæg op som ikke følger retningslinierne. Det bør man
kunne acceptere. Alle skal jo have lov til at bruge usenet, også selvom man
ikke kender til netikette inden. Man er jo nødt til at starte et sted. Det
er det jeg mener med at internettet er for alle. Jeg vil gerne gentage at
jeg på ingen måder er imod netikette og mener at man i videst mulige
udstrækning bør følge dem, men jeg kan godt blive irriteret når folk mener
det er vigtigere at påpege at man skal følge netikette, end at hjælpe med at
løse et problem. Det svarer jo til at man påpeger stavefejl hver gang nogen
skriver et indlæg med sådanne - det ville jo ligeledes være temmelig
usmageligt.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 17:14

"Martin K. Hansen" <martinkh@it.dk> skrev i en meddelelse

> Microsoft Internet Explorer 6. Alle tidligere indlæg om det beskrevne
> problem, har omhandlet IE.

Nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og det fremgik ikke.

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 04-03-05 19:25

>"CS" <askmeforanaddress> skrev i en meddelelse news:422888da$0$162
>
> Nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og det fremgik ikke.

Der har da været adskillige indlæg om problemet. Prøv at se tilbage i
indlæggene. Siden starten af februar har der jævnligt været nogen der har
spurgt efter et løsningsforslag på dette problem.

Martin