Kabinetproblemer
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-03-05 23:23

Hej NG,

Jeg har købt mig dette kabinet...

Link (EDBPriser):
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=93092
Link (Bagfra):
www.tyranno.dk/files/cooler_master_centurion_5_cac_t05.jpg

Nu har jeg også bestilt et bundkort og det er...

Link (EDBPriser):
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=116253
Link (Bagfra):
www.tyranno.dk/files/asus_a8n_sli_deluxe.jpg

Til min store skræk kan jeg så se, at de to ting overhovedet ikke passer
sammen! Det ser ikke ud til, at jeg kan tage delen af kabinettet og så står
jeg jo med et stort problem.

Hvilke typer kabinetter skal jeg kigge efter for at få en, der vil passe til
mit ASUS A8N SLI Deluxe bundkort?

Er ret lund på kabinettet, men det ser desværre ikke ud at mit nye bundkort
passer særlig godt i det.

På forhånd mange tak for hjælpen!

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 22:33

Hey!

> Er ret lund på kabinettet, men det ser desværre ikke ud at mit nye
bundkort
> passer særlig godt i det.
Det passer fint!

Pladen kan skubbes ud, og så følger der en ny plade med til dit
motherboard.... Sådan er det med alle kabinetter, så du kan roligt købe det
kabinet der!

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 01-03-05 22:36

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> mit ASUS A8N SLI Deluxe bundkort?
>
> Er ret lund på kabinettet, men det ser desværre ikke ud at mit nye

Jeg tro de passer sammen da det begge er atx. Der er sikkert en bagplade med
dit nye bundkort så kan du skifte den der sidder i kabinet ud med den , det
har der været i de kabinetter og bundkort jeg har monteret.
Ret mig hvis jeg tager fejl

Hilsen Søren