Søndag kl 14 - Østjylland
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 21:36

Hej Gruppe,

Så er der hunde-lege-dag igen, denne gang i Mollerup Hundeskov ved Skejby,
Århus.
Vi mødes på p-pladsen overfor Aldi (men den der hører til skoven, ikke
aldis ), kl 14.00.

Håber at se mange velmødte, og glade hunde med deres ejere!

Hilsen Camilla og Manfred

Fra : pops2

Dato : 02-03-05 13:55

> [...]
> aldis ), kl 14.00.
>
> Håber at se mange velmødte, og glade hunde med deres ejere!

KOOOOOOOOM NUUUUUU !!!!!
Jo flere jo bedre .... HUNDE!! Få fat på jeres madmennesker og sig til dem
at NU! skal det være!!! Jeg glæder mig ... hvis ikke vi får chauffør, har
min madmor sagt at vi skal bare tage bussen! VIL med!!!
Hilsen Frida!

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 10:49

"pops2" <Pernille@kressel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at NU! skal det være!!! Jeg glæder mig ... hvis ikke vi får chauffør, har
> min madmor sagt at vi skal bare tage bussen! VIL med!!!

Så blev det dagen! om 3 timer håber vi at se velmødte og legeglade hunde!

Hvis der er nogen der skal have et lift med fra Randers eller Hadsten, så
sig til!

Vi glæder os til at se jer til endnu en god dag!

Hilsen Camilla og Manfred

Fra : pops2

Dato : 07-03-05 09:19

> Så blev det dagen! om 3 timer håber vi at se velmødte og legeglade hunde!
>
> Hvis der er nogen der skal have et lift med fra Randers eller Hadsten, så
> sig til!
>
> Vi glæder os til at se jer til endnu en god dag!
>
> Hilsen Camilla og Manfred
>>

>Og billeder af de fleste hunde (af mystiske årsager ville de ikke stå
>stille og posere???) findes nu på www.kaninburet.dk de kan findes under
>menuen -> Andet -> Hunde -> Frida billeder (de tolv nederste billeder)

Hilsen Pernille - og Frida der var MEGET træt da hun kom hjem

Fra : JKrigslund

Dato : 07-03-05 11:23

"pops2" <Pernille@kressel.dk> wrote in message

> [...]

Tak for en god dag!

Det var dejligt at se så mange hunde i alle størrelser, og de kom jo rigtig
godt ud af det med hinanden.

Det er nogle fine billeder Pernille.

Janne, Jesper og Sigfus