Alternativ bundkort til ASUS-A8N-SLI Delux~
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-03-05 20:27

Hej NG,

Min nye computer er så småt kommet med posten, men mit bundkort er
tilsyneladende i evig restlager

Link:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=116253

Kan I anbefale et godt alternativ til ovenstående? PCI-Express og SATA er et
must.

Tak.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

begin 666 frown.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$``````+V]O8RM_[V]O2'Y! $```,`+ `````/``\```(O
MG V9QY,"X6) QBK P?A*E$5BI76/9*:7*K:K"Y^H,CK6^-GPM>U9(T,U-@H-
$HP``.P``
`
end

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-03-05 06:44

Glenn Rasmussen wrote:

> Kan I anbefale et godt alternativ til ovenstående? PCI-Express og SATA er et
> must.

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2358 læs denne

vær opmærksom på at den udgave af MSI boardet som fås i DK kun har 4
SATA porte og 1 LAN port (se evt. min tråd om dette board)

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 08:11

Hey!

> Min nye computer er så småt kommet med posten, men mit bundkort er
> tilsyneladende i evig restlager
Så vidt jeg kan se har både itbutikken og prc data nogen på lager.... Prøv
at ringe til dem og hør.... Jeg fik fat i et for et par uger siden hos
prc....

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-03-05 21:11

Hej Aksel,

> Så vidt jeg kan se har både itbutikken og prc data nogen på lager....
> Prøv at ringe til dem og hør.... Jeg fik fat i et for et par uger
> siden hos prc....

Der er mange netbutikker, som der "tilsyneladende" har produktet på lager,
men har oplevet op til flere gange, at butikkerne rent faktisk ikke har det
på lager, når man har bestilt - det er skuffende! :(.

I går aftes prøvede jeg så at bestille fra www.proshop-direkte.dk - der
står, at de har over 20 stks. på lager - jeg har dog endnu ikke modtaget
noget Track&Trace nummer.

Trist...

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 20:47

Hey!

> [...]
det
> på lager, når man har bestilt - det er skuffende! :(.
Det er derfor du skal gribbe telefonen og ringe til dem og bestille mens du
snakker med dem....

> I går aftes prøvede jeg så at bestille fra www.proshop-direkte.dk - der
> står, at de har over 20 stks. på lager - jeg har dog endnu ikke modtaget
> noget Track&Trace nummer.
Men ja det er rigtig provo... Har også prøvet det et par gange...

Men held lykke med det!

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 03-03-05 00:37

Hej Aksel,

> Men ja det er rigtig provo... Har også prøvet det et par gange...

Det er dårligt af netbutikkerne og personligt irriterer det mig og næsten
gang jeg skal handle vil jeg da også helt sikker have det i tankerne.

> Men held lykke med det!

Tak skal du have - jeg har netop fået mit T&T-nummer .

It's gonna be a good weekend!

Fra : Claus Albæk

Dato : 04-03-05 20:13

Glenn Rasmussen wrote:
> [...]
> gang jeg skal handle vil jeg da også helt sikker have det i tankerne.

> Tak skal du have - jeg har netop fået mit T&T-nummer .

Bundkortet er fint nok, ingen tvivl om det.. men det _larmer_ forbered
dig på at skulle investere i aktivt kølet køler.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk