Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Softphone - kan det ikke fås til alm. tlf.~
Fra : MAndersen

Dato : 01-03-05 16:45

Jeg savner en telefon, der kan snakke med min pc - eller har indbygget
minipc, så jeg kan ringe til et nummer fra min pc.

Jeg så for et stykke tid siden ved en en kunde, en kæmpe stor tlf. hvor de
havde det ca. 6" lcd-display - hvor der stor en masse oplysninger om kunden.
Samtidig kunne telefonen gemme de sidste 40 telefonsamtaler automatisk.

Jeg har i mit firma p.t. alm. isdn telefon - en ascom Eurit 33 - men er
villig til IP - hvis det kan hjælpe.

MAndersen

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 01-03-05 20:02

> [...]
> Samtidig kunne telefonen gemme de sidste 40 telefonsamtaler automatisk.
>
> Jeg har i mit firma p.t. alm. isdn telefon - en ascom Eurit 33 - men er

Nogen på arbejdet har sådan en her, ved ikke om det er det du søger: