Gratis webshop
Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-03-05 15:59

Hej gruppe.
Jeg søger en færdiglavet webshop løsning, ligesom phpBB forum - altså
uden selve hosting.

Hvad findes der er gode udvalg dertil?
Jeg mener at fundet et par stykker engang men nu her hvor jeg søger på
google kan jeg kun finde færdiglavet løsninger (webhotel + oscommerce)
feks.

På forhånd tak
mvvh
Stig Sørensen

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-03-05 16:34

On Tue, 01 Mar 2005 15:59:14 +0100
Stig Sørensen <no@mail.nospam> wrote:

> [...]
> Jeg mener at fundet et par stykker engang men nu her hvor jeg søger på
> google kan jeg kun finde færdiglavet løsninger (webhotel + oscommerce)

tjaa hvad med oscommerce det kan du fint hente ned og lege med selv.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Rasmus Rimestad

Dato : 01-03-05 16:33

http://www.oscommerce.org

--
Rasmus Rimestad, webprogrammerer
Webdatabaser til en pris du kan leve med --> http://www.rimestad.no

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 01-03-05 16:36

Stig Sørensen wrote:
> Jeg mener at fundet et par stykker engang men nu her hvor jeg søger på
> google kan jeg kun finde færdiglavet løsninger (webhotel + oscommerce)

oscommerce er et færdigt shoppingsystem og er tilmed godt...
http://www.oscommerce.com/

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-03-05 20:47

On Tue, 01 Mar 2005 15:59:14 +0100, Stig Sørensen wrote:

[snip - svarer lige på mig selv]

Tak for svarene alle tre. Jeg har flere gange været inde i på osCommerce
men altid bare antaget at det kostede penge.

Jeg bukker og takker.

Mvh
Stig Sørensen

--
http://www.Billig-Scooter.dk
Debatforum for billige Kina scootere

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 13:33

On Tue, 01 Mar 2005 20:47:24 +0100, Stig Sørensen <no@mail.nospam>
wrote:

>Jeg har flere gange været inde i på osCommerce
>men altid bare antaget at det kostede penge.

os = open source

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 03-03-05 08:56

On 02/03/05 13:32, Lasse Hedegaard wrote:

> os = open source

Open Source != gratis ;)

Tonni Aagesen