GoIp
Fra : per

Dato : 01-03-05 12:47

Hej.
Ville egntlig gerne bruge Musimi til Ip-telefoni, men de tilbyder ikke
portering(overflyttelse af gammelt nr), desværre. Jeg har lige fået et nr
hos dem til min fax.
Og på den anden udgang på min SPA-2000 skal jeg så have placeret mit
porterede fastnetnr.
Jeg har desuden brug for viderestilling (til min mobil) og derfor har prisen
på mobilsamtaler også betydng.
Tror at GoIp er det der er nærmest.

Kunne godt tænke mig at høre erfaringer om GoIP, både gode og dårlige.

mvh per

Læs min weblog: http://javist.smartlog.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 19:46

"per" <falskadrPer@tiscali.dk> wrote in message

> Kunne godt tænke mig at høre erfaringer om GoIP, både gode og dårlige.

Jeg har haft dem i et godt stk tid nu.
Har ikke haft nogen prob. med det overhovedet.

Eneste jeg sådan lige savner, er at man kan se tilbage på forbruget mere end
kun en md..

/Kim

Fra : s.

Dato : 02-03-05 20:17

De har vist endda lige sat priserne ned. 77 øre til mobil nu.
Billigt....har ikke set nogen billigere, ihvertfald.

Fra : PØLLE

Dato : 02-03-05 22:09

Prøv og se under http://www.telsome.dk/ dem bruger jeg bl.a. fordi de har en
'kanon' hurtig service også pr. telefon.

Jeg synes nemlig, at GoIP har alt for store udlandstakster og dbl så stor
månedsabonnement.

PØLLE

Fra : per

Dato : 03-03-05 00:04

PØLLE wrote:
> Prøv og se under http://www.telsome.dk/ dem bruger jeg bl.a. fordi de
> har en 'kanon' hurtig service også pr. telefon.

Men som jeg har forstået det kan man ikke bruge den adapter jeg har: Sipura
SPA-2000 hos Telsome.

Læs min weblog: http://javist.smartlog.dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 03-03-05 01:52

On Thu, 03 Mar 2005 00:03:42 +0100, per wrote:

> Men som jeg har forstået det kan man ikke bruge den adapter jeg har:
> Sipura SPA-2000 hos Telsome.

Det burde der ikke være noget problem i. Begge udbydere kører via
SIP-protokollen.

Fra : PØLLE

Dato : 03-03-05 15:23

| Men som jeg har forstået det kan man ikke bruge den adapter jeg har:
Sipura
| SPA-2000 hos Telsome.

Du kan bruge Spa 2000, for den bruger jeg nemlig. Der hvor du måske kan få
problemer er, at det er ikke alle Codecs som Telsome , som sippura kan
benytte. Jeg bruger g711a.

PØLLE

Fra : per

Dato : 03-03-05 16:19

> Du kan bruge Spa 2000, for den bruger jeg nemlig. Der hvor du måske
> kan få problemer er, at det er ikke alle Codecs som Telsome , som
> sippura kan benytte. Jeg bruger g711a.
>
> PØLLE

Fint.
Og det virker stabilt, og kvaliteten er OK?

Fra : PØLLE

Dato : 03-03-05 21:56

| Og det virker stabilt, og kvaliteten er OK?

Jeg har nu brugt deres system og aldrig oplevet, at jeg ikke har kunnet
ringe, derfor kan jeg jo ikke sige, at deres system aldrig har svigtet.

Det jeg også lægger vægt på er, at de tilsyneladende aldrig opgiver, hvis
man har nogle spørgsmål eller har behov for hjælp.
Det med hjælp var kun noget, jeg havde brug for de første dage.

PØLLE