pumpe og filter i 325 l
Fra : Peter Caspersen

Dato : 28-02-05 19:21

Hej jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeg kan nøges med for at det skal
funger 100 % i et 325 l selskabsakvarie ?

Det jeg tænker på er at det er jo ikke nogen grund til at købe mere end der
er brug for

Er 20 år siden jeg sidst havde fornøjelsen af at have akvarie så min viden
om hvad der skal bruges er ikke op 2date

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Hobi

Dato : 28-02-05 20:08

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> funger 100 % i et 325 l selskabsakvarie ?
>
> Det jeg tænker på er at det er jo ikke nogen grund til at købe mere end

Det du har brug for, afhænger helt af, hvad du vil have i akvariet. Hvis du
vil have guldfisk, kræver det ikke meget, men hvis du vil have f.eks. discus
eller ciclider er det noget helt andet

Du er nødt til, overveje, hvilke fisk du vil have og ikke mindst hvor
mange...

Mvh
Hobi