Utilsigtet formattering af memorystick - H~
Fra : Christian Vesterby

Dato : 28-02-05 17:14

Ved en "fejltagelse" begyndte formattering af mit memorystick i mit
kamera - efter ca. 2 sek. slukkede jeg kameraet. Min kortlæser siger
at der ikke er noget plads på memorysticket, men heller ingen filer!!

kan der gøres noget for at redde indholdet af memorysticket?

--
Mhv.
Vesterby

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-02-05 17:36

Christian Vesterby <cach@97R3Omail.dk> wrote:

> [...]
> at der ikke er noget plads på memorysticket, men heller ingen filer!!
>
> kan der gøres noget for at redde indholdet af memorysticket?

Lige fra hoften:
Den er nok svær når du er begyndt at formatere. Ellers findes der
software. Se fx etellerandet datablad på biblioteket på dansk nyeste
nummer, vist digital fotografering. De gennemgår noget.
Det er vist ikke umuligt

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-05 17:36

www.pcinspector.de

Vælg programmet Smart Recovery, som er nr. 2 fra oven.
Det er gratis, og jeg har hjulpet mange med at redde billeder, som de troede
var slettet, med netop dette program.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-05 21:35

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vælg programmet Smart Recovery, som er nr. 2 fra oven.
> Det er gratis, og jeg har hjulpet mange med at redde billeder, som de

Et bud mere kunne være "badcopy pro", det har jeg haft held med en enkelt
gang.

mvh
Ebbe