Eheim, Via Aqua og alle de andre
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 28-02-05 16:45

Hej,

Jeg skal bruge et spandfilter, men jeg er ærlig talt i vildrede.

Hvad er det lige jeg betaler det dobbelte for, for at få et Eheim
kontra Via Aqua eller et andet spandfilter på markedet? Er der en reel
forskel, eller er det lidt ligesom det med krokodillen på polotrøjen?

Mvh
Henrik

Fra : Mikkel Munk

Dato : 28-02-05 17:15

"Henrik Nielsen (slet 7CIJJ)" <mabehema@7CIJJtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11096056650.375457243203595@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> kontra Via Aqua eller et andet spandfilter på markedet? Er der en reel
> forskel, eller er det lidt ligesom det med krokodillen på polotrøjen?

Ehiem er kendt for, at lave kvalitetsprodukter samt er disse meget, meget
lydlyse. Ydermere kan du altid få reversedele der til... hvad man så synes
bedst om ( og vel også ens tegnebog ) er lidt en smagssag.

M.

Fra : Hobi

Dato : 28-02-05 17:29

> [...]
> kontra Via Aqua eller et andet spandfilter på markedet? Er der en reel
> forskel, eller er det lidt ligesom det med krokodillen på polotrøjen?

Der er mulighed for, at få alt i reservedele til Eheim, og du kan være ret
sikker på, at det ikke larmer.
Der er også noget krokodille i det...

Mvh
Hobi

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 28-02-05 17:50

Der er også en del forskel på strømforbruget. Eheim bruger slet ikke så
meget strøm som Kina-pumperne gør.

mvh
Esben