Skoder CyberCity eller er det bare mig?
Fra : DarkSky

Dato : 25-05-01 13:31

CyberCity er Dårligste udbyder i Danmark! Jeg har haft CC fastpris i laaang tid nu da jeg ikke har kunne få ADSL (for TDC ADSL på Onsdag) Jeg har ikke haft andet en negative oplevelser med CC i starten blev jeg disconnected 4-8 gange hver dag, på det tidspunkt spillede jeg meget Ultima Online og det var så Irriterende jeg døde næsten hver gang og mistede alt hver gang jeg blev bare så negativ jeg ringede til CC flere gange og det mente selvfølgelig det var min puter der var noget galt med!! men underligt nok havde en af mine venner det samme problem vi blev disconnectet samtidiget hver gang! Men CC mente stadig problemet lå hos os og ville ikke gøre mere ved det! CyberCity går også helt klart efter at være den dårligste og dyreste udbyder i Danmark Først plager de os staklerder ikke kan få ADSL med elendig Fastpris! (CC Fastpris 64 / ADSL 512) For satan Man kan få noget der er 32 gange hurtige til 50 kr Ekstra og du kan være på 24 timer og ikke 8!! HVAD GÅR DER GALT FOR CC?? Hvordan kan de tilladse sig at forlange så meget for sådan et dårligt produkt? De må have nogen Kæmpe Nosser!!!
Er det bare mig der har været uheldig med CyberCity og Synes deres Pris/Ydelse Ratio ikke passer helt sammen??
PS. God Weekend!

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-05-01 13:37

"DarkSky" <DarkSky.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> CyberCity....

Skodder DarkSky's linjelængde eller er det bare mig?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-05-01 15:32

On Fri, 25 May 2001 14:37:25 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Skodder DarkSky's linjelængde eller er det bare mig?

Det virker som om det er kandu.dk der ikke helt ved hvad de har gang i.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-05-01 15:34

On Fri, 25 May 2001 12:30:41 GMT, "DarkSky" <DarkSky.news@kandu.dk>
wrote:

<gider ikke til at cutte i de mega lange linier, så snip>

Ja, jeg har også haft en masse problemer med CC med at blive smidt af
nettet og ikke kunne logge på.

Synes dog det har kørt bedre i den seneste tid.
Jeg kan godt forstå at CC ikke tjener penge på deres fastpris, men det
gør det nu ikke bedre for mig ;)

Jeg får dog ADSL hos TDC om ikke så længe, så det glæder jeg mig vildt
til!

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 25-05-01 15:58

"DarkSky" <DarkSky.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
laaang tid nu da jeg ikke har kunne få ADSL (for TDC ADSL på Onsdag) Jeg har
ikke haft andet en negative oplevelser med CC i starten blev jeg

Var der nogen som tvang dig til at have et abonnement ved CC? Du kunne jo
blot have sagt dit fastpris op, hvis du var utilfreds med forbindelsen.

> på det tidspunkt spillede jeg meget Ultima Online og det var så
Irriterende jeg døde næsten hver gang og mistede alt hver gang

Jeg går ud fra du kun mistede ting i spillet.

> jeg blev bare så negativ jeg ringede til CC flere gange og det mente
selvfølgelig det var min puter der var noget galt med!!

I 99% af tilfældende er det kundens computer.

> men underligt nok havde en af mine venner det samme problem vi blev
disconnectet samtidiget hver gang!

Wow, vi har en konspirationsteori i liga med Kennedymordet her. Sig mig, sad
I virkeligt i flere måneder med konstant telefonforbindelse i mellem jer, så
I kunne sige "nu!" når I blev disconnected, nu hvor det var HVER GANG på
samme tid?

> Men CC mente stadig problemet lå hos os og ville ikke gøre mere ved det!

Tja, CC kan jo ikke gøre så meget, hvis problemet ligger på kundens
computer, udover at give GRATIS support.

> CyberCity går også helt klart efter at være den dårligste og dyreste
udbyder i Danmark

Nå, blandt dig og din kammerat, som blev smidt af på samme tid HVER GANG?

> Først plager de os staklerder ikke kan få ADSL med elendig Fastpris! (CC
Fastpris 64 / ADSL 512) For satan Man kan få noget der er 32 gange hurtige
til 50 kr Ekstra og du kan være på 24 timer og ikke 8!!

Ja, det er noget underligt noget, især når man ikke kan/gider sætte sig ind
i teknologierne og prisfastsætningen.

> HVAD GÅR DER GALT FOR CC?? Hvordan kan de tilladse sig at forlange så
meget for sådan et dårligt produkt? De må have nogen Kæmpe Nosser!!!

Nu er CC et firma, og firmaer har så vidt jeg ved ikke sådanne legemsdele.

> Er det bare mig der har været uheldig med CyberCity og Synes deres
Pris/Ydelse Ratio ikke passer helt sammen??

Jeg tror du har været uheldig, ellers ville CC vel ikke have så mange
kunder?

> PS. God Weekend!

Tak, og i lige måde.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Queenie

Dato : 25-05-01 19:06

Jeg må jo tilstå, at de heller ikke lige er mine favoritter lige nu. Jeg bor på landet, og har indtil nu haft CC fastnet og været glad for det .. god support osv. Nu har de så imidlertid lavet deres ydelser om, så man for den samme pris som vi betalte for før at kunne være online 24/7 nu kun kan være online 8 timer om dagen. Jeg kan ikke få ADSL eller andet tilsvarende før november på trods af, at jeg har en central stående i min baghave. Yup .. 50 m fra huset og inde på min grund. Men nej .. ingen kobber før november. Vi er 3 mennesker, der bruger internettet her. Jeg ville ikke have noget imod at betale 1000.- om mdr hvis bare jeg kunne være opkoblet 24 timer i døgnet. Men ingen andre tilbyder dette (så vidt jeg har kunne finde ud af) så CC er absolut ikke populære her heller

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 25-05-01 20:09

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg må jo tilstå, at de heller ikke lige er mine favoritter lige nu. Jeg
bor på landet, og har indtil nu haft CC fastnet og været glad for det .. god
support osv.

Tak for det.

> Nu har de så imidlertid lavet deres ydelser om, så man for den samme pris
som vi betalte for før at kunne være online 24/7 nu kun kan være online 8
timer om dagen.

Desværre er prisstrukturen på telemarkedet sådan at fastpris med ubegrænset
forbrug, ikke kan være økonomisk rentabelt.

> [...]
min grund. Men nej .. ingen kobber før november. Vi er 3 mennesker, der

Det er selvfølgeligt ærgeligt, men du kan ikke rigtigt beklage dig over CC,
fordi du ikke blev født i en by med ADSL.

TeleDanmark tilbyder Pro@ccess, som vistnok er det du beder om.

Fra : Gevaldi

Dato : 25-05-01 20:42

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

[snip]
så man for den samme pris som vi betalte for før at kunne være online
24/7 nu kun kan være online 8 timer om dagen.

Hvor stod det i CC at du kunne være online 24/7 med den "gamle"
version af fastpris, som jeg læste abb. betingelserne stod der 12
timer daglig, alt der over ville CC betragte som misbrug, så jeg tror
ikke du skal skælde CC ud for din grådighed.

Gevaldi

Fra : Bjørn Skovlund Rydén~

Dato : 28-05-01 15:39

> [...]
Men ingen andre tilbyder dette (så vidt jeg har kunne finde ud af) så CC er

Hvis i har 3 folk på en fastpris forbindelse er i faktisk selv skyld i det
der er sket. I abb. betingelserne stod der at der ikke måtte benyttes
router, at det kun måtte være på en pc og at man skulle sidde ved computeren
når man brugte forbindelsen. Det var der mange kunder der ikke overholdte,
firmaer som havde hele deres netværk på en ISDN router og folk som var på
meget tæt på 24 timer i døgnet. Det var ikke meningen og det blev vel
sagtens for dyrt for CC at holde det kørende.

Nu er vi så upopulære fordi vi ikke længere udbydder et produkt som andre
for opgav for lang tid siden. Jeg ville ønske alle kunne få DSL ; (

Bjørn Skovlund Rydén - bjorn@cybercity.dk
Cybercity ADSL-Support - 1meg@cybercity.dk
Telefon 70 10 11 09, Fax 33 33 94 06

CC ansat, skriver for egen regning.

Fra : Schiller

Dato : 25-05-01 17:48

> [...]
> Er det bare mig der har været uheldig med CyberCity og Synes deres
Pris/Ydelse Ratio ikke passer helt sammen??

Jeg tror bare at du har været uheldig.
Siden jeg kom på CC har jeg haft den bedste internet forbindelse man kan
forstille sig.
Jeg startede i sin tid på det Opasia dims , men det kørte aldrig ordentligt.
Jeg skiftede derpå så til Get2Net og oplevede at de lagde meget tit røret på
i den
anden ende efter 59 minutters brug så man var nød til at ringe op igen.
Droppede derpå dem og kom på WOL , kors magen til elendig forbindelse har
jeg aldrig oplevet. De var værre end Get2Net og Opasia til sammen.
Kom så på en ISDN forbindelse hos CC , bedre forbindelse og hastighed havde
jeg
aldrig haft. Det hele kørte som smurt.
Ændrede derpå abo til ADSL 512/128 , kørte nu meeeeget bedre end før.
Fik smag for det og opgraderede til en 960/128 da de startede kampagnen.
Det kører bedre end før , det fanfisme stærkt og forbindelsen er 100%
stabil.
Har dog så også kun 900m hen til centralen.

Jeg er helt klart en CC fan , bedre forbindelser får man ikke.
2 thumbs up for det CC.

Hygge
Schiller
dsl21019

Fra : Erik Dan

Dato : 25-05-01 19:08

> [...]
> CyberCity er Dårligste udbyder i Danmark! Jeg har haft CC fastpris i
laaang tid nu da jeg ikke har kunne få ADSL (for TDC ADSL på Onsdag)
Noget kunne tyde på ,at du allerede har fået BREDbånd ;)

/ Erik

Fra : Rune Klausen

Dato : 25-05-01 22:28

> [...]

kan være på 24 timer og ikke 8!!
>HVAD GÅR DER GALT FOR CC??
>Hvordan kan de tilladse sig at forlange så meget for sådan et dårligt

måske der er forskel på at have en ADSL linie åben, og en telefon linie.
når du har fast pris, så betaler CC en minuttakst til TDC for "lån" af
linie, denne pris er højere end for en ADSL, som kan kører sammen med en
telefon linie, som er åben/lukket.

Derfor er en 24/7 med modem, MEGET dyrer end en 24/7 med ADSL, på rå kobber,
som koster (hvad jeg husker) lidt under 1000kr om året.
Der til kommer så trafik omkostingerne osv...

-Rune