Nokia 6600 og Telmore
Fra : Brian Luckow

Dato : 28-02-05 13:36

Jeg har ovenstående kombination, som jeg har haft i lang tid.

Men for nogle måneder siden startede der nogle problemer. Det sker ret tit,
at man ikke kan ringe til min mobil, enten kommer der en stemme der siger,
at nummeret ikke eksisterer, eller også "ringer" den bare, dvs. min mobil
modtager ingen opkald, men i den anden ende lyder det som den går i gennem
men bare ikke bliver taget.

Nogle der har en idé om hvad det kan være - min mobil eller Telmore der
laver problemet?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Gunnar007

Dato : 28-02-05 15:26

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
Klip en masse
> Jeg har ovenstående kombination, som jeg har haft i lang tid.

Jeg har præcis sammekombination, men har ingen problemer overhovedet..

Kontakt Telmore

HilsenG

Fra : Kludder

Dato : 28-02-05 17:37

Hej
> [...]
> men bare ikke bliver taget.
>
> Nogle der har en idé om hvad det kan være - min mobil eller Telmore der

Har også samme sammensætning N6600+Telmore .. Ingen Problemer..aldrig
oplevet samme problem som dig..

Fra : JRS -8260

Dato : 28-02-05 17:50

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har en idé om hvad det kan være - min mobil eller Telmore der
> laver problemet?

Har haft samme problem visse overgange.. Faktisk mest hvis jeg opholder mig
i den sydlige del af Århus C .. Troede først det var min T68i der var
problemer med, men det fulgte med da jeg skiftede telefonen.. Her i Viby J
har jeg dog for det meste ingen problemer..

Har E700 og Telmore..

MVH
JRS

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-02-05 21:12

"JRS -8260" <jrsFjernMig@joso.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med, men det fulgte med da jeg skiftede telefonen.. Her i Viby J
> har jeg dog for det meste ingen problemer..

Oplever en sjælden gang med min T68 + Telmore at folk ryger i svareren
selvom jeg hverken hører eller mærker mobilen ringe.
Er dog sikker på at det skyldes at de uheldige rammer ind i et af de
tispunkter hvor mobilen starter GPRS'en op og tjekker mail.
Måske også skyld i dit problem ?
Men jeg kan dog ikke forstå at folk sommetider får "nummeret eksisterer
ikke".....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : JRS -8260

Dato : 28-02-05 23:01

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske også skyld i dit problem ?
> Men jeg kan dog ikke forstå at folk sommetider får "nummeret eksisterer

Nej, den stod nu ikke til at tjekke mail. Da det var værst, var omkring maj,
hvor jeg ikke rigtigt kunne ringe op, sende/modtage sms.. Til tider kom
sms'er først frem til mig dagen efter, selvom den i hele tiden sagde der var
fuld sendestyrke..
Dette var dog som førnævnt værst når jeg var ved kæresten i Århus C..
Herhjemme i Viby J var der for det meste ikke de store problemer.
Tit kunne det dog hjælpe lige at slukke og tænde mobilen, og pludseligt
væltede det ind med sms'er og jeg kunne pludseligt ringe ud.

Ved der var mange problemer med t68i en overgang, men fulgte som sagt med
(dog i mindre grad) da jeg skiftede til en p800 og senere e700..

MVH
JRS