Problem med bestillingsformular!
Fra : Jimmy Snedker

Dato : 28-02-05 13:07

Hej NG!

Jeg sidder med et "lille" problem som jeg efterhånden er ved at
stirre mig blind på!

Jeg har 2 sider : tilbud_liste.asp og bestil.asp

tilbud_liste.asp : her har jeg en formular hvori mine produkter
bliver 'listet' via min DB Access. Når man submitter formen
kommer man til bestil.asp

Mit problem er: at bestil.asp skal finde ud af hvilke produkter
der blevet bestil via tilbud_liste.asp og trække dem ud af min
db!

Jeg går udfra man kan bruge en unik checkbox på tilbud_liste.asp
til hvert produkt - samt en typebox hvori man kan skrive et antal
til hvert produkt ? eller hva? er på rette spor?

mvh

Jimmy snedker

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : NoMoreSpam

Dato : 28-02-05 21:47

"Jimmy Snedker"
> [...]
> til hvert produkt - samt en typebox hvori man kan skrive et antal
> til hvert produkt ? eller hva? er på rette spor?

Hej Jimmy
Prøv http://www.ffsoft.dk/FF_Butik/VareGruppe_Vaelg.asp og hent
så filerne og forklaringen fra min hjemmeside, så kan du se mit bud
på hvordan det kan gøres http://www.ffsoft.dk/Eksempler.asp

Tom Jensen

Læs mere om databaser og asp her:
http://www.FFSoft.dk