Sacem pumpe/filter
Fra : HKN

Dato : 27-02-05 21:57

Hej,

Er der nogen her, som kender/bruger Sacem som spandpumpe? Hvor kan man få
reservedele?
Er det en ok pumpe? Jeg fik den med akvariet, men der mangler bl.a nogle
dyser.

Mvh
Henrik

Fra : Ivan Gregersen

Dato : 28-02-05 19:14

Hejsa
Du kan få dele til sacem hos www.akvanet.dk
Han bor i hadsten

Mvh Ivan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-02-05 20:47

"Er det en ok pumpe?"

Jeg har haft 2. En gammel som har kørt i mange år (vel omkring 10 år) og
stadig kører, den er dog netop "lagt på lager" da jeg har lukket mit ene
akvarie ned. Og en anden som er ca. 2 år og som også stadig kører fint.
Jeg tror dog nok de larmer lidt mere end de andre (og dyrere) på markedet,
men ellers har jeg intet at udsætte på dem.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.